dj eric 1e prof. website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo, ik heb nu een website staan over mijn dj gebeuren.
ik ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden????

je mag evt. ook een posetieve reactie kwijt in mijn gastenboek, om site te keuren kun je berichten hier achterlaten.

http://www.yourdjeric.nl

Vindt die Blauwe tekst op zwarte achtergrond niet lekker lezen.

Verder redelijk

Je zal nog wel reactie krijgen van echte kenners ,wacht daar mar effe op:D :thumb:

Vind je knoppen erg standaard, vermoedelijk frontpage?
(met photoshop kan je je eigen knoppen maken goeie tutorials voor te vinden)
Probeer eens een andere lettertype, of gebruik bold letters wil soms helpen.
daarnaast zou ik de kleur iets lichter maken, zoals je blauwe kleur van je knoppen

Wat ik wel mooi vind is hoe je party pictures tevoorschijn komen, zou dat houden

Het valt me op dat je Nederlands niet zo heel goed is, ik denk dat je daar nog wel wat aan moet werken. Continuïteit is ook belangrijk, de ene keer heet je Djeric en dan weer dj Eric.
Ook lees ik dat de prijs voor een boeking op aanvraag is, veel mensen maken hun keuze al op basis van bedragen die ze zien op een site. Als er geen prijs staat gaat men al snel op zoek naar de volgende DJ/ site.
Verder wens ik je succes met je site en het draaien in de toekomst.
Gr. Erik (ook DJ)

Laatst bewerkt:
Ik zou zelf de knopppen links wat lager zetten en wat minder druk.
En blauw leest niet lekker op zwart nee.
Foto's ed wel goed gedaan.

De partypictures zijn inderdaad wel leuk, alleen de kwaliteit van veel foto's valt tegen, bovendien zijn het veel foto's van feestgangers en maar weinig foto's van de complete installatie, voorlopig zou het op mij te weinig indruk (de site en de installatie) maken om je in te huren
Je demo's werken niet in Firefox en let even op hoe het zit met buma/stemra rechten van de demo's die je laat horen, die zijn waarschijnlijk te lang om dat zonder toestemming van de orginele artiest te mogen doen, weet niet hoe dat tegen woordig zit maar 'vroeger' mocht er maximaal 10 seconden van een orgineel nummer gebruikt worden voor demo doeleinden.

Behoudens het verschijnen van de foto's een erg standaard site (layout en lettertype)

de meeste roepen al de blauwe tekst op zwart is niet mooi....

ik heb zilvere tekst gehad, maar die vond ik ook niet mooi. wat moet ik dan kiezen?????

en wat betreft over bedragen neer zetten op de site, er is niemand die dit toch doet???

als dat wel zo is vertel mij dan wat jij verdient per uur van je werk;)

begrijp je? daar praat niemand zo open en bloot over... ik heb duidelijk besschreven dat ze me dan kunnen contacteren voor een boeking.

ik zal idd.... meer fotos neer zetten van me dj gebeuren (die komen nog) en de oudere verwijderen.

maar ik wil eerst weten wat voor kleur het beste is voor een zwarte achtergrond.....

welke text kleur zal jij kiezen dan???????

Ik zou zelf kijken voor een lichte achtergrond kleur. en als je dan zwart toch zelf kiest neem dan gewoon witte letters dan is het leesbaar en doet het minder pijn aan je ogen(het liefst zie ik het andersom maar goed)

Laatst bewerkt:
als dat wel zo is vertel mij dan wat jij verdient per uur van je werk;)
Dat is natuurlijk een kreet die nergens op slaat. Jij vergeet dat je een "product" verkoopt en ik wil weten wat dat "product" kost voor ik het "koop". Maar ga vooral zo door.

Een 'vanaf prijs' doet al wonderen om mensen geïnteresseerd te maken.

En een korte zoektocht van 5 minuten leverde mij al meer dan 20 sites op waar wel (complete) prijzen worden gegeven.

Als voorbeeld kijk eens op de site van asound.nl

Laatst bewerkt:
ik heb niet eens vaste prijzen van het draaien.

ieder feest is weer net iets anders.

hoe overtuig ik dan mensen dat ze me boeken????

als ik prijzen erop zet, moet ik me er ook aan houden...

als ik bv voor een A setje 150 € vraag en het gaat hierom om een feestjes bij iemand in de achter tuin dan vind ik die 150€ erg veel geld!
ik draai momenteel voor kleine feesten.

moet ik meschien me tekst wat aanpassen naar iets, dat een bezoeker zal begrijpen dat ik niet over prijzen kan praten?????

ik vind het een moeilijk onderwerp.

Een nog aantrekkelijkere site is al een stap in de goede richting.
Veel mensen kijken maar seconden op de home pagina en als het er niet helemaal goed of mooi uitziet zijn ze zo weer weg.

Vind de blauwe letters en zwarte achtergrond niet echt uitnodigen om veel te gaan lezen.
Kwaliteit van de foto's zouden ook beter kunnen.
De knoppen zijn niet echt meer van deze tijd, daar kun je best wat leukers van maken.

Zou het ook leuk vinden om je apparatuur ( in actie/opgesteld) beter op de foto te zien.
En vind dat als je jezelf wil verkopen dat je dan op de pagina waar je het over boekingen hebt op zijn minst een contact mogelijkheid moet zetten.
Prijs hoef je in mijn ogen niet te vermelden. ( zijn meerdere redenen voor)

En ik zou als je echt serieus wil overkomen inderdaad eens kijken naar die Buma/Stemra, want het komt zo ***lig over als je daar in de toekomst eens problemen mee krijgt.

Het begin is goed, niet echt spectaculair of bijzonder, maar het is er.
Misschien kun je met dit begin in de toekomst verder....

suc6

aanpassingen gedaan website, na keuring.

Vind de blauwe letters en zwarte achtergrond niet echt uitnodigen om veel te gaan lezen.
Kwaliteit van de foto's zouden ook beter kunnen.
De knoppen zijn niet echt meer van deze tijd, daar kun je best wat leukers van maken.

Ik heb nu eens grondig mijn website aangepast.
Het is voor mij onmogelijk om voor iedereen een goede indruk te geven, maar nu vind ik zelf dat het wel heel goed eruit ziet.

wat vinden jullie nu van mijn site na deze discussie en aanpassingen??????

http://www.yourdjeric.nl

*** Menu staat even hoog als logo... (dit was eerst niet)

** Andere letter type gebruikt tevens kleur gewijzigd van blauw naar grijs....kop text blijft zilver

*** Er is toch een pagina met prijslijst....(fotos moeten nog worden aangepast, had geen duidelijkere fotos maar deze komen helemaal in orde, duidelijke foto van opstelling.) maar hoe vinden jullie dit idee nu?????

*** muziek word straks aangepast naar korte mp3's van 1,5 min. tevens typ foutjes text.

maar hoe vinden jullie nu die hoofdpagina???? moet de achtergrond zo met sterren? of toch egaal zwart houden? persoonlijk lijkt me dit mooier.

dj eric.

Vind het een stuk fraaier nu.

Nog een paar kleine aanmerkingen, de kleur van de knoppen (blauw/rood) vind ik nu niet passen bij de achtergrond (heb nog even geen idee welke kleur dat wel zou moeten zijn), dat geldt ook voor je gastenboek.

Maar verder goed je best gedaan.

Mooi, dat leest een heel stuk prettiger!!!

Je bent op de goede weg....:thumb:

Ben het er inderdaad mee eens dat de kleuren van de knoppen nu niet passen bij de achtergrond.

De achtergrond is wel mooi, hoewel het soms even goed kijken is omdat heel soms de sterren net tussen de letters vallen. ( maar dit is niet echt storend!)

Over je gastenboek wil ik het volgende zeggen:
Het lijkt niet echt bij je site te horen, waarom maak je zelf geen gasten boek?

Maar ga dus zo door! Ziet er veel beter uit als eerst...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan