Djoeri.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jildert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Na een mislukte V1 is er nu Djoeri.nl V2. Gericht aan een breder publiek en dus met meer onderwerpen. 8) Wat er te vinden is op Djoeri.nl?

Pixelcheck: Voor foto's en andere mooie afbeeldingen die op de 1 of andere manier zijn gefabriceerd met een fototoestel. :D

Leesvoer: Voor zelfgeschreven verhalen, poezië en aanraders op het gebied van literatuur en poëzie. ;)

Bewegend Beeld: Voor alles wat op het scherm terecht komt. Film en tv, bespreek het daar. :)

Klinkende Klanken: Muziek is voor mezelf ook belangrijk, en voor veel anderen ook. Vandaar dit subforum. :)

De Derde Kamer: Er is altijd wel behoefte aan een discussie-forum, dus dit heb ik, samen met een forum voor off-topic geklets, samengevoegd in De Derde Kamer. Enjoy.

Kom eens langs en wordt lid! :)

Mvg,

Crew Djoeri.nl

Nee niet echt, zo te zien een lay-out / header die je doorstuurt dmv links naar het forum. Oftewel een forum geen echte site.

Wat me wel opvalt is dat er voor bepaalde dingen wel een link is, maar als je gewoon het hele forum weer wilt zien nadat je een van de links hebt aangeklikt moet je (voor de "gewone" kijker) veel moeite doen... Daar mis ik dus een link voor.

Een omgebouwde PHPBB forumpje!
Ziet er leuk uit, alleen wat er eerder al gezegd is, het is niet echt een site, en dat is een beetje jammer:(
Ook is hij niet erg snel, als je op een link klint, maar dat kan ook aan mij liggen
;)

Het is inderdaad niet echt een website, maar je hebt het wel mooi verbouwd en daarvoor mijn welgemeende felicitaties.:)

@eisdatop: bij mij gaat ie lekker snel hoor... sneller als helpmij... (versta me goed, toen helpmij nog op de oude server liep he;))

@rimsic: iets genuanceerder aub.

Netjes:)

James:)

Forum, geen site :p.

Zelf gemaakte skin? Wat is de toegevoegde waarde, m.a.w.; waarom zou ik mij aan moeten melden?

Probeer mensen te overtuigen :). ( geef gratis cabrio's weg ofzo; werkt altijd :cool: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan