Dlan netwerk wil niet verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kale1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2012
Hallo,

Ik heb een ALL168222Triple 200MBPS Powerline Dlan setje van Allnet gekocht.
Dit omdat ik ben overgestapt naar tele2 digitale TV en mijn modem niet inbereik staat van mijn tv's
heb ik gekozen voor deze oplossing.
Heb er 1 aangesloten op mijn modem poort LAN1 en deze in het direct in het stopcontact gestoken.
De andere staat beneden bij m'n TV met daarbij de digitale ontvanger van tele2 ook direct in stopcontact
En nog 1 boven op de slaapkamer ook met tele2 digitale ontvanger ook direct in het stopcontact
Nu het volgende probleem :
Alles aangesloten en heb meteen verbinding boven en de digitale tv werkt maar in de woonkamer beneden krijg ik geen verbinding.... ik heb al alle powerplugs gewisseld maar haalt niets uit ook diverse andere stopcontacten geprobeerd ook niets...
Modem gereset enz...enz...
Ik ben niet echt handig met computers maar ik denk dat mijn modem er maar 2 herkend ofzo....
Zit geen handleiding ofzo bij want het zo plug and play moeten zijn....

Wie weet raad? Zou namelijk graag TV willen kijken....

Alvast heel erg bedankt!!!

Beste Manamana,

Bedankt voor je reactie... maar hier schiet ik nog steeds niets mee op... Ik snap aansluiten bij je modem en bij je TV maar ik heb er 3 in een systeem en 1 doet het niet....
De link die je mee stuurt over "Digitale TV draadloos aansluiten" kom ik ook niets verder mee daar staan JUIST ook vragen van mensen met het zelfde probleem.... alleen niemand heeft er op geantwoord.

Ook al wissel ik ze allemaal om naar andere stopcontacten of eerst bij de modem en dan naar de tv krijg ik er steeds 1 niet aan de praat. En als ik diegene wissel met 1 die het niet doet doet hij het wel maar dan doet de andere het weer niet.... Het is net alsof mijn modem er maar twee herkend ofzo....

Erwin

En inderdaad zoals je zegt het is plug and play, dus het hoe en waarom is mij ook niet geheel duidelijk

Ik denk dan toch dat het bereik niet voldoende is, gezien je slaapkamer en onder woonkamer. Of iets met IP adres
Hier wat uitleg wat het zou kunnen zijn. Ik zou het anders ook niet weten.

Euhhh de hier wat uitleg wat het zou kunnen zijn.... ben je denk ik vergeten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan