Dlink DIR-655 toegang internet instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
121
Ik wil een draadloze laptop in mijn netwerk maar op bepaalde tijden toegang geven tot internet. Ik krijg dit niet voor mekaar. Ik heb schedules ingesteld enz. maar het wilt niet lukken. Kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedankt.
 
Advanced -> Access Control
Daar heb je de schedules ingesteld?
 
Waarschijnlijk weet ik al waardoor het komt. De router onthoudt de tijd niet. Ik heb de ntp server gebruikt maar het lijkt wel of de modem uit gaat voor een paar uur. Ik heb op internet al diverse berichten daarover gelezen maar niet echt een oplossing. Weet iemand de oplossing zodat de modem op tijd blijft staan.
 
Je kunt proberen om de NTP server niet te gebruiken en de tijd zelf in te stellen, of had je dat al geprobeerd?
 
Als de router zijn tijd telkens verliest lijkt mij dat er iets mis mee is. Mijn 655 wordt gesynct via ntp1.dlink.com en die staat keurig op tijd.
 
Wat voor firmware heb jij er op staan? Misschien dat het daar aan ligt. Of een keer terugzetten naar fabrieksinstellingen?
 
Ik heb een Hardware version A3 met de 1.32 EU firmware.
De volgende keer wordt het denk ik een Linksys aangezien de firmware updates van D-link altijd wel iets hadden. Ben ik maar gestopt met updaten na de 1.32, altijd slopen ze wel een andere functie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan