dll bestanden in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Ik gebruik win vista home premium
Is het hierbij ook mogenlijk om te kijken welke dll bestanden nog worden gebruikt door programmas
IK weet wel bij xp kon je dat zien Is dat bij vista ook zo
En wat is dan het pad ??
e de waele
 
IK heb er naar gekeken maar ik snap er eigenlijk niets van wat willen die kleuren toch zeggen
hoe kom ik bij de dll bestanden ?
e de waele
 
Wat de uitleg v/d kleuren betreft (klik op kleurenprocexp.jpg)

Met de knoppen van onderstaande afbeelding kun je met de linkse pictogram het onderste venster weergeven en met de rechtse de actieve DLL's
Succes

kleurenprocexp.jpg
iconsprocexp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geken naar dll en hij heeft 2987 items gevonden kan dit????
e de waele
 
Ik heb hier nooit naar gekeken. Kun jij mij uitleggen waar je dat ziet?

Het gaat denk ik niet om de aantallen, maar Process Explorer is een goed hulpmiddel om te troubleshooten en te zien wat er zoal actief is op je pc en hoe hoog je CPUverbruik is etc.
Succes
 
ik ga naar find handle dlll
volgende popup vul ik bij zoeken in dll en hij heeft er nu vanmorgen 3171 gevonden????
maar hoe kan ik nu zien welke er nog gebruikt worden want daar gaat het om bij mij waar zie ik dat
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Excuses, maar ik kan je niet volgen
In het opgevraagde overzicht door jou omschreven in de vorige posting, zie je alle actieve DLL's en verder zou ik het niet weten...
 
Een heel deel van deze dll s worden niet meer gebruikt en zou je in principe kunnen verwijderen
Bij xp kon je dit zien welk dat waren aan het getal wat er achter stond 1 word nog gebruikt en 0 kon je verwijderen
Maar bij dit progje zie ja dat niet
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan