DLL bestanden plaatsen in sytem32 van w7 32 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohanDVR

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2012
Ik heb een pc met w7 32 bits en moet daar in map system32 een aantal bestanden plaatsen dit i.v.m. het fotobewerkings prog.PSP x3 Het zijn intotaal 10 file's waarvan er 3 niet willen plaatsen Ik heb alles geprobeerd d.m.v copy / verwijderen en op nieuw plaatsen naam wijzigen enz, maar niets van dat alles Hij wijgert ze te overschrijven hij geeft elke keer aan dat ik toestemming moet hebben om dit te doen ondanks dat ik als administrator te boek sta .Hoe kan ik dit probleem op lossen zo dat die 3 overgebleven file's toch in het mapje system32 teregt komen ??
Al vast bedankt voor het mee denken

Johan

De bestaande bestanden zullen in gebruik zijn en dan mag je ze niet overschrijven.
Grote kans ook dat dit niet eens nodig is.

Op mijn laptop heb ik het ook moeten doen (w7-64bits) en daar is het zonder problemen gewijzigd .Door wat of wie zin deze bestanden dan in gebruik ?
Volgens de medewerkers van de club waar ik PSP bewerk moeten deze bestanden er echt in .Het gaat om de volgende bestandjes:
msvcrt.dll - msvcrt20.dll - msvcrt40.dll Deze bestandjes maken deel uit om bepaalde filters t.b.v. psp te doen werken !!
Dus mijn vraag is dan ook wat doen we hier mee

Johan

Dat zijn onderdelen van oude versies van de C++ Runtime library. De bestanden die er al staan hoef je dan niet te overschijven. Alleen de bestanden bijplaatsen die niet aanwezig zijn. Ik denk dat de msvcrt.dll al bestaat en dat die in gebruik is. Als die echt overschreven moet worden, zorg er dan voor dat je geen enkel programma open hebt.

Als je deze overschrijft met een oudere versie heb je kans dat het programma dat hem nu in gebruik heeft niet meer werkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb de bestanden welke niet aanwezig waren bijgeplaatst en de 3 welke overschreven moeten worden die stonden er al in alleen van een oudere data en die laat ik dus maar zo . Kijken wat het wordt .Ik ga in ieder geval verder met PSP .
Maar als nog bedankt voor de info.
Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan