Dll error-HELLUUUPPPP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jumper

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2002
Hallo,
Op mijn werk liep gisteren de pc vast toen ik in outlook bezig was.Zwart beeld,rode puntjes bovenin,dus geen andere mogeliijkheid dan een hard return te geven.Alles leek normaal toen hij weer opstartte,totdat ik vandaag in een bepaald prog,Pc Anywhere kwam.Kreeg toen als error: Cannot load library AWTERM32.dll.Komt dit door een virus wat houdt deze melding in en hoe fix ik het want mijn baas is op vakantie,groetjes Jumper

Thanxxx

Bedankt Huijb
Ga eraan beginnen,maar even een klein vraagje.Heb ik dit bestand beschadigd door een hard return of kan het komen door een emailvirus wat ik had ontvangen.Maar Norton had het gelijk in quarantaine gedaan dus dat kan danvolgens mij toch niet de oorzaak zijn toch??Het betrof het W95CIH virus.Alvast bedankt,Jumper

Ik weet niet hoe het beschadigd zou kunnen zijn. Wat dat virus betreft daar heb je gelijk in, als Norton hem opmerkt, kan dat volgens mij niet de boosdoener zijn.

Toch een virus

Hoi Huijb,
Helaas was dat W95 er op de een of andere manier toch ingeslopen,ook al had ik bijna 115 geinfect emails in de Quaraintaine gegooid.Mijn baas heeft een nachtje werk gehad aan het verwijderen en herinstalleren van alles,maar weer een les voor hem dat hij niet nonchalant kan zijn met de virusscanner.Bedankt toch voor je hulp,groetjes Jumper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan