DLL error!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk die info over Active X, maar daar is mijn probleem niet mee opgelost.

Hoe komt dat niemand hier mij kan helpen met dit probleem...Ik dacht dat een forum daarvoor diende...

http://www.cynalco.be/downloads/surprise.htm
:shocked: :shocked: :shocked: :shocked:
Sorry hoor, jij vroeg om al die info over ActiveX en ik moest het 4 keer uitleggen, dus wat aardiger kan ook wel, wij zijn allemaal vrijwilligers en staan niet in dienst van jou.

Oke, ik ben afgekoeld: Heb je nou die scan met AVG Anti-Spyware gedaan? ( Directe download
En anders moet je nog steeds scannen met Ad-Aware en Spybot S&D.

Laatst bewerkt:
Krijg die niet geïnstaleerd!

Die AVG Spyware werkt blijkbaar niet Windows 98 SE. Ik heb wel de AVG antivirus gedownload en Geïnstaleerd.:thumb:

Op

Ik bedoel, die werkt niet op Windows 98 SE.

Sorry voor alles...maar ik krijg soms de ****** aan die forums die u ook geen ****** verder kunnen helpen....als het soelaas is....Duizenmaal mijn excuses..:)

Oke, laten we weer beginnen.
Ja mag maar 1 anti-virusprogramma op je pc hebben, omdat je pc er anders onnodig langzaam van wordt, en je kan er conflicten van krijgen.
Dus of AVG Anti-Virus of Avast.

- Start op in de Veilige Modus, hier staat hoe je dat doet.
Scan dan met AVG Anti-Virus of Avast je hele systeem en laat alles verwijderen of verplaatsten naar de quarantine.

- Start weer op normaal, en ga naar de Online scan van AVG Anti-Spyware naar toe, met Internet Explorer, omdat je ActiveX nodig hebt en dat werkt alleen met Internet Explorer.
Laat je pc scannen en laat alles verwijderen / verplaatsen naar quarantine.
Sla ook een logje op als daar de mogelijkheid is.

Krijg je nog steeds die error bij het opstarten?

Gaat niet

Ik kan niet online scannen, dan krijg ik dit bericht:

Sorry, your browser does not support ActiveX or it is not enabled.
If you are using Internet Explorer, please enable ActiveX and try again. If you are using any other browser, you can download a minimal version of ewido anti-spyware:

Explorer

Ga het nu met Windows browser proberen...here goes nothing...:thumb:

Noppes

Het werkt gewoon niet!

When a dialog box appears asking you if you would like to download and install the ewido anti-spyware online scanner please click "Yes" to allow the download.

En dan krijg ik een lege bladzijde...

Kunnen we dit hoofdstuk afsluiten, want het werkt toch niet.

Laatst bewerkt:
Zet het Beveiligingsniveau in Internet Explorer op Laag voor de scan, en zorg dat alle ActiveX mogelijkheden zijn enabled.
Dat kan je zo controleren: in Internet Explorer ga je naar Extra --> Internet-opties > tabblad Beveiliging en dan kan je het schuifbalkje naar bendeden halen en de ActiveX kan je controleren door op Aangepast niveau te klikken, en daar moet je even alles van ActiveX inschakelen.

Als toch allemaal niet werkt, start op in de Veilige Modus, en scan je systeem grondig met AVG Anti-Virus of Avast.
Doe daarna een online scan bij Housecall, hiervoor heb je GEEN ActiveX nodig.

Laat bij beide scans alles verwijderen / verplaatsen naar quarantine.

ls ik mijn pc opstart krijg ik deze error:

WINJLMV.32DLL

Hoe geraak je van DLL errors af?
Ik denk dat je even een HijackThis logje moet laten nakijken. Hier doen we dat niet meer, je kan daarvoor terecht bij www.hijackthis.nl of bij www.aso.nl.

ps. de volgende keer iets meer respect naar de personen toe die je proberen te helpen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan