DLL File

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Ik heb een vriend die met Norton 2002 en de nieuwe 2003 gedownload heeft , hij heeft al verschillende herinstallalatie gedaan, maar krijgt steeds de volgende boodschap " Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCP70.dll niet kan worden gevonden, het opnieuw installeren van deze toepassing kan het probleem oplossen " maar dat helpt niet, hij werkt met XP Home en ik werk met win 2000 Pro, als wij hem laten zoeken vind hij die file niet, wat moet er gebeuren, graag hulp
 
ik heb ook even voor je gezocht, en bij mij wordt ie meerde malen gevonden. Ook 1 x in de system32-directory.

Ik heb hier een kopie geupload, probeer die eens te kopieeren naar c:\windows\system32

ik heb winXP-pro, dus misschien werkt het niet...

succes
Herbert
 
dat kan ook....doe dat maar, want degene die ik heb proberen up te loaden is niet helemaal goed gegaan zie ik...ik zie iig geen bijlge bij mijn bericht!!
 
Heel erg bedankt voor de snelle reactie, ik kan het pas vanavond uit proberen maar hou u op de hoogte
Bedankt
 
Ik was te snel, ik kan die file niet downluaden, geeft error 403
 
als je mij even een mailtje stuurt dan zal ik je de file even mailen...ik kan 'm namelijk wel downloaden!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan