.dll file

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatbreakers

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
58
hallo,
ik ben op zoek naar een .dll file
ik heb al overal gezocht op internet maar geen 1 site heeft de .dll file
me .dll file heet: sbifusfr.dll en hoort te staan in C:\WINDOWS\system32
mischien heeft 1 van jullie em of mischien hebben jullie de file ergens gezien op internet?

Dag;)
 
hallo,

Ik kan hem ook nergens voor je vinden... Heb je het wel goed getypt?

Gr.
 
en waarom zoek je die.
wat wil je installeren.
 
hoi!

Ook ik kan sbifusfr.dll niet vinden op t net. En zoals eerder werd gevraagd, heb je het wel goed getypt ? het lijkt me geen belangrijke dll bestand van windows ofzo. Krijg je steeds een error dat dit bestand word gemist ? en zo ja, bij welk programma ?
 
ja, ik heb het goed getypt, en als ik me pc opstart krijg ik steeds een error dat die het .dll bestand niet kan vinden:confused:
en ik weet niet voor welk programma het is, hij hoort gwn in C:\WINDOWS\system32 te staan.

Ltr
 
Laatst bewerkt:
Maar eh...

Zou het andersom kunnen zijn, ik bedoel daarmee dat het wellicht niet het belangrijkste is dat je deze .dll niet hebt, maar dat het juist zo is dat je WEL iets op je pc hebt staan dat daar niet hoort en hiernaar vraagt???
 
nee het is niet anderssom, als ik me pc opstart komt er zo een error venstertje te staan en daar staat dat die het .dll bestand niet kan vinden, ik denk niet dat het van een programma is want ik me pc werkt nog gwn het zelfde en alles doet het en het bestand hoort in C:\WINDOWS\system32 te staan.
ik vind het wel raar dat je het .dll bestand niet op internet kan vinden, want hij hoort wel op me pc anders krijg ik ook geen error venstertje.

Ltr
 
Doe dan eens wat er in mijn bericht staat.
klik die link eens aan en voer dat eens uit.
 
Dat kan niet want er staat in dat error venstertje als titel RUNDLL en de text:
Kan het opgegeven module niet vinden ofzow, kan het .dll niet vinden.
Zoiets staat erin ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan