DLL files

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees.kirsten

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2004
Als ik Windows start worden er 2 foutmeldingen gepresenteerd:C:\windows\system32\icfghhyp.dll en c:\windows\system32\poddxmtlk.dll, er staat bij dat deze modules niet gevonden werden. Vermoedelijk verwijst dit naar verwijderde programma's. Hoe kan ik dit verwijderen ?
Als ik ze weg klik werkt de computer verder prima.

Run CCleaner eens even op je PC, eerst de Cleaner en daarna Registery. Is je systeem weer mooi schoon en als het goed is krijg je daarna die venstertjes ook niet meer...

staat er ook dat die dll's missing zijn?

je bent blijkbaar iets bijzonders ,want op google sta jij als enige met dit probleem

Laatst bewerkt:
ik vind de foutmeldingen nergens op het web, dus ik denk dan ook niet dat ze van een programma of dergelijk afkomstig zijn...

ik zou je pc eens scannen met superantispyware

@kees.kirsten: het zou duidelijker zijn wat je schreef als je dat onder die quote deed ;)

heb je mijn tip ook al eens geprobeerd?

wel graag gedaan :thumb:

Welke heeft dan je probleem opgelost want ik kon je alleen maar programma's adviseren aangezien ik op google niets kon vinden over die foutmeldingen...

wel graag gedaan :thumb:

Welke heeft dan je probleem opgelost want ik kon je alleen maar programma's adviseren aangezien ik op google niets kon vinden over die foutmeldingen...

Nogmaals bedankt, het programma glary utilities heeft de 2 foutmeldingen verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan