dll fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

STE3FY Style

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Hallo forumerz,

Als ik een film wil afspelen maar ook als ik Adobe Premiere pro CS4 wil gaan gebruiken krijg ik de fout melding die op het bijgevoegde screen shotje staat.

Untitled-1.jpg

Alvast bedankt.
Steven

Heb jij een transformation pack geinstalleerd? (zo te zien wel).

Verwijder deze en je pc opnieuw starten. Start dan Adobe nog eens. Gaat het nu goed? Dan kun je het pack weer installeren.

Is je windows trouwens wel up to date? Want dit probleem stamt eigenlijk al uit 2007.

Ik had al een tijdje FlyakiteOSX V3.5 geïnstalleerd gehad maar die heb ik al verwijderd omdat ik me pc weer gewoon in de oude xp stijl wou hebben.
Nu doet hij het wel met films afspelen maar adobe premiere wil nog steeds niet werken.
En ik heb er een nieuw probleem bij!
Untitled-1-1.jpg

Waardoor komt dit (het is gekomen nadat ik FlyakiteOSX heb verwijderd.

En als je goed kijkt zie je de icoontjes op me desktop die lijken op vista?
Dit is van een andere keer dat ik Vista Transformation Pack geïnstalleerd had (wat achteraf dom is geweest).
Hoe kan ik die weer in de oude xp stijl krijgen en dan heb ik ook nog mijn logon screen die is door vtp ook veranderd in een vista login (inplaats van XP).

En mijn computer is van dit jaar (februari volgens mij).
Met SP 3

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hmm daar vraag je mij wat. Als ik ergens geen ervaring mee heb dan is het wel met die transformation packs en hoe erg die zich in je huidige windows nestelen.

Alle packs nu volledig verwijderd? Je zou met ccleaner je register eens op kunnen schonen want blijkbaar wordt er toch veel achtergelaten ondanks dat je de packs verwijder hebt. En die onderste balk? Welk programma is daar verantwoordelijk voor?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu ccleaner gebruikt en me hele pc doorgelopen ik heb nu geen dll fouten meer.
En VTP staat erom bekend dat het sporen achterlaat en dat zij ik al in me vorige post.
Maar dat is nog steeds niet weg.
En die balk onder is XWindows Dock maar die wil ik houden die werkt wel fijn.

ok ja ik wist dat ik niet de enige was maar dan zal ik het maar doen je hoort nog van me!

Hallo,

Ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en helemaal verwijderd zoals op die site stond maar ik blijf het allemaal houden.
Maar ik heb een andere manier gevonden voor de iconen.
Ik heb een SHELL32.DLL van een andere pc met XP sp3 gekopieerd.
Dus nu wil ik me oude vervangen door deze maar als ik dat wil doen zegt hij dat hij in gebruik is.
Dus hoe kan ik dit dan doen??

Probeer het eens in veilige modus?

En anders zou je het via de repairconsole kunnen doen maar is wat lastiger en garantie voor succes is er niet.

het is gelukt alleen niet alles is vervangen maar dat komt later wel het enigste wat ik nu nog wil is het login scherm.

Onderstaand is voor eigen risico:

Zorg dat je van een andere pc loginui.exe krijgt (staat in c:\windows\system32) en kopieer die naar system32 op je eigen pc. En herstart de pc.

Onderstaand is voor eigen risico:

Zorg dat je van een andere pc loginui.exe krijgt (staat in c:\windows\system32) en kopieer die naar system32 op je eigen pc. En herstart de pc.

ok, is het erg als ik er 1tje van een xp ps2 haal mijn ik heb sp3?

Backup in ieder geval je eigen loginui.exe voordat je gaat overschrijven. Dan kun je het proberen.

Het is gelukt,
Alleen heb ik nu ineens weer die eerste fout weer.
Ik snap er niks meer van.

alweer.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan