dll / kladblok

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariska1972

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
29
Ik heb laatst een dll programma geopend met kladblok om de inhoud te bekijken.
nu staan alle dll pictogrammen van mij op openen met kladblok.
Volgens mij werken ze zelfs daardoor op sommige toepassingen niet meer goed.
Ik kan van een bepaalde site een bepaald programma niet downloaden.
Kan dit liggen aan de dll file.
Hoe krijg ik deze goed dat het goede programma weer aangestuurd wordt voor te openen ??
 
Shift knop indrukken en rechtsklikken op een dll vervolgens vinkje weghalen bij "dit type bestand altijd openen met ............."

Maar ik denk niet dat dit het probleem met downloaden oplost, geef eens een link naar het te downloaden programma.
 
met de shift ingedrukt kan ik niet verder en kan ik het vinkje niet weghallen.
Zonder shift krijg ik met rechtermuisklik wel te zien bestand openen met....
(er staat dan geen vinkje )
ik wou onderstaand programma downloaden.
Misschien heeft hij daar een dll bestand voor nodig ???
In ieder geval kan ik programma niet opslaan als op computer of openen.

http://www.symantec.com/techsupp/files/lu/lu.html
 
bvij een ander dll bestand zie ik wel het vinkje maar is de regel grijs gekleurd en kan ik vinkje niet weghalen , kan wel kiezen voor keuze overige
 
het niet kunnen dowloaden heeft niets te maken met welk programma windows een dll bestand wil opepen als je er op klikt

als een bepaald programma een dll nodig heeft vind hij die wel als je niets verplaatst hebt tenminste

je zal het niet kunnen downloaden ergens anders moeten zoeken
 
Nee, nergens is iets verplaatst of gewijzigd.
Maar hoe krijg ik weg dat standaard staat dat dll bestanden geopend worden met kladblok (zodat kladblok pictogram weer verdwijnt bij alle dll bestanden, en het normale weer verschijnt)
 
Kan iemand mij aangeven aub of iemand op de door mij geplaatste link naar symantec van deze pagina wel de software (bijv. lusetup.exe) kan binnenhalen of dat dit bij iedereen niet lukt ?????
 
Maar hoe krijg ik weg dat standaard staat dat dll bestanden geopend worden met kladblok (zodat kladblok pictogram weer verdwijnt bij alle dll bestanden, en het normale weer verschijnt
 
Geplaatst door mariska1972
Maar hoe krijg ik weg dat standaard staat dat dll bestanden geopend worden met kladblok (zodat kladblok pictogram weer verdwijnt bij alle dll bestanden, en het normale weer verschijnt

Dit kan echt geen kwaad want voor een doorsnee windows gebruiker heeft het geen enkele zin om dll bestanden te openen, en dat jouw computer ze na er op te klikken met kladblok opent veranderd niets aan de werking van je computer.
Maar dat je van de site van symantec niets kan downloaden ligt denk ik eerder aan een virus of spyware, dus scan eens online bij HOUSECALL

of lees\doe DIT eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan