dll niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalden

Banned
Lid geworden
8 sep 2000
zoek en gij zult vinden ,zeggen ze ,maar ik zoek me gek om de "quicktracks.dll" te vinden .dll.com, google , afijn noem maar op .Wie helpt mij om hem te vinden.
alvast bedankt , al is het maar dat je de moeite genomen hebt om te antwoorden.

Ik kom op google alleen lotgenoten tegen, ook zonder resultaat. Wel vreemd dat er om een bestand gevraagd wordt wat niemand heeft:confused:

sorry ,dat weet ik, en ik vond het dus ook vreemd,maar het wordt aangegeven dat het ontbreekt bij het installeren van het nieuwe versie pinnacle tv studio 8 .Dus......

Oke mensen ,ik ga het hierbij laten want ik kom er nog steeds niet uit. ik denk dat ik pinnacle zelf maar ga schrijven. Andre, Tanja , bedankt voor de moeite !!!!

Geplaatst door kalden
Oke mensen ,ik ga het hierbij laten want ik kom er nog steeds niet uit. ik denk dat ik pinnacle zelf maar ga schrijven. Andre, Tanja , bedankt voor de moeite !!!!
Geef mij je e-mail adres in een PB.
Ik denk dat ik het bestand gevonden heb maar kan jou niet mailen in PB en als bijlage is het te groot.

biertjuh72... sorry
Alle ellende op een stokje , zou wel willen maar kan geen pb gebruiken dus is mijn probleem nog groter.kan hem misschien in een bijlage zetten maar dan loop ik kans op misbruik denk ik misschien is de chat van help mij een optie???

Stuur maar een mail aan mij (even op de knop email drukken) dan stuur ik wel een PB naar biertjuh72 (kan morgen worden).

En dan graag -als het tenminste is opgelost- even tonen waar het bestand gevonden is, want na al dat geklooi ben ik toch wel ver$%^& nieuwsgierig geworden.

:D

Ik heb vanmorgen het PB met e-mailadres naar Henk gestuurd. Ik weet niet of hij het al heeft gelezen.

Daar heb ik ook gezocht (zie laatste link boven), ***lig dat ik hem toch niet kon vinden.

;)

Ik heb via google gezocht, maar we dwalen af.

Laatst bewerkt:
Het probleem is op gelost !!!!!!!
Biertjuh72 heeft hem naar mij gestuurt . ****a !!! en nu maar hopen dat het verder geen problemen geeft .in ieder geval allemaal bedankt voor de medewerking en de traed kan gesloten worden ...

Geplaatst door kalden
Het probleem is op gelost !!!!!!!
Biertjuh72 heeft hem naar mij gestuurt . ****a !!! en nu maar hopen dat het verder geen problemen geeft .in ieder geval allemaal bedankt voor de medewerking en de traed kan gesloten worden ...
Ik ben blij dat het de goede was.
Graag gedaan in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan