Philips pick up FP780 handleiding cq 12 V voeding

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Besturingssysteem
Win 11
Heb een oude pickup met 12 volt stekker als voeding,
vraag me af, hoeveel stroom hij nodig heeft.

Merk en type van de pickup zouden hiervoor wel handige info zijn.

Ik zal m'n bril schoonmaken :cool:

Wissel spanning AC of gelijkspanning DC.
Als je een voeding nodig heb voor een app, bijv 12 volt en je weet niet hoeveel ampere deze vraagt kun je dit vermoedelijk uittesten met een adapter 220volt naar 12 ac of dc volt 80 watt deze voeding leverd max 80:12= 6,6amp.
Een laptop heeft 19volt dc en is 80watt
Ik denk dat de platenspeler een lager amp nodig daar deze een motortje aandrijft en de line out naar de versterker deze ampere niet nodig heeft.
Heeft de platenspeler een AC of DC input???

Laatst bewerkt:
Wissel spanning AC of gelijkspanning DC.
Als je een voeding nodig heb voor een app, bijv 12 volt en je weet niet hoeveel ampere deze vraagt kun je dit vermoedelijk uittesten met een adapter 220volt naar 12 ac of dc volt 80 watt deze voeding leverd max 80:12= 6,6amp.
Een laptop heeft 19volt dc en is 80watt
Ik denk dat de platenspeler een lager amp nodig daar deze een motortje aandrijft en de line out naar de versterker deze ampere niet nodig heeft.
Heeft de platenspeler een AC of DC input???
Er staat 12 V ------______ 90 mA op de sticker.
doorgetrokken streep hoort onder de stippelstreep
Er hangt verder alleen een Tulp snoer aan pick up met rood en zwarte stekker.

Dus 12V gelijkspanning, max. 90mA.
en twee tulpstekkers, links en rechts, naar de versterker.

OIP-1044143581.jpg

Ding komt uit een stereo set en dient alleen te weten welke de plus is, kun je een notebook adapter gebruiken
Wat je nu met die oude meuk moet ontgaat mij.

Maak een foto van de kabeltjes die eruit komen.
Als ik het goed begrijp dan heb je 2 tulp pluggen en een voeding die rood en zwart zijn dit is gelijk spanning, je kunt deze ook aan een accu hangen en testen.

• Rood = Plus (+)
  • Zwart = Min (-)

Die heeft dat ding helemaal niet voor de voeding, dat zijn clinch stekkers voor de audio uitgangen.
Staat er gewoon, 12 V........

Die heeft dat ding helemaal niet voor de voeding, dat zijn clinch stekkers voor de audio uitgangen.
Staat er gewoon, 12 V........
Dat ding heeft zeker een voeding nodig anders kan de de plaat niet draaien en komt er geen signaal naar uitgangen.

Terug
Bovenaan Onderaan