.dll probleem in windows live mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jodewa

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
10
Hallo,

ik krijg sinds enige tijd vervelende pop up schermen in verband met ontbrekende .dll bestanden bij het openen van windows live mail.
Als ik dan op OK klik verdwijnen ze en loopt alles normaal door. Indien je op internet het .DLL probleem "Google" krijg ik een zee van oplossingen doch de .dll's zijn meestal onbekend of de oplossingen zijn niet direct ok.
Herstel van het windows 7 stuurprogramma heeft niets opgeleverd.
De bewuste .dll's zijn:
AdavAC3Dec.dll
AdavAudioDec.dll
Sindsdien kan ik ook niet meer scannen via mijn Canon scanprogramma Mp Navigator 2.0. Hij herkent het scanstuurprogramma niet. Herinstallatie heeft ook hier niet geholpen.
Ik denk dat beide problemen gerelateerd zijn.
Hoe kan ik deze problemen ten gronde oplossen?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
 
je kan dllfiles-fixer.com downloaden alles kijkt ie aleen de gratis versie doet ie maar 5 de volldelige versie doet alles
 
Beide dll bestanden maken deel uit van ArcSoft software.
Toevallig een tijdje geleden ArcSoft software geinstalleerd omdat je aangeeft dat je je probleem sinds enige tijd hebt?

Verwijder je ArcSoft software en probeer het nog eens.
Als eea dan wel werkt zonder meldingen zit het'm in je ArcSoft programma

AdavAudioDec.dll-> hoort bij MPEG Audio Codec Core van ArcSoft
AdavAC3Dec.dll -> hoort bij ArcSoft AC3Declib

Tardis
 
Tardis,
thanks voor de snelle reactie!
Ik heb idd. enkele maanden geleden iets van hun getest, maar na de proefperiode heb ik gelijk weggehaald omdat ik het niet echt kon gebruiken.
Ik neem aan dat dit ons goed recht is na een proefperiode. Ik weet wel niet meer welk programma het was.
Is er geen andere manier om dit probleem op te lossen? Kan ik die.DLL's niet elders halen of windows live mail niet linken aan een ander programma?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

ik heb ccleaner én heb dit reeds gedaan. Geen succes er veranderd niets.
Blijkbaar zijn dit wel hardnekkige dll's.
Iemand andere opties?
Thanks

Jodewa
 
Ik heb dit progje binnen gehaald, kan je soms kort uitleggen hoe ik het probleem hiermee ongedaan maak?
Ik heb "find dll" gedaan en geen van beide DLL's heeft een resultaat opgeleverd.
Ik denk dat je er conflicten mee kan oplossen, maar ontbrekende DLL terugzetten is nog een andere zaak. Of ben ik mis?
ALvast bedankt voor uw uitleg.

Jodewa
 
Hallo,

Desondanks alle voorstellen is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik krijg nog steeds de vermelding dat die 2 dll's ontbreken, maar als ik bevestig werkt het programma gewoon door alsof er niets aan de hand is. Heeft iemand andere suggestie's?
Kan ik die dll's vb. downloaden en indien dit mogelijk is, in welke map moet ik die dan plaatsen?
Alvast bedankt voor jullie reactie's.
 
Hoi,
wat je kunt doen is het bewuste programma deïnstalleren en opnieuw installeren, dat zou het probleem moeten oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan