DLL probleem Niet die vn de patch

• Onderwerp starter Onderwerp starter rXx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rXx

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2005
Hallo,
ik heb al enkele dagen probleem met het instaleren en unistaleren van programma's.
Na dat ik op instal druk van een programma zoals photoshop ofzo start hij gwn nie op.
Hetzelfde bij spelletjes als ik instal doe of unistal doet hij verder niets.
Ik krijg dit bericht als ik de pc opstart (zie bijlage)
Thibaut.jpg

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?? De pc is nog niet zo oud en gaf anders nooit een probleem ?

Het bestand shell32.ddl in je map windows > system 32 is beschadig dit bestand moet je vervangen. Kopieer het bestand van een andere windows xp die wel correct werkt en plak het in die map windows > system 32 en klik op ja als je het bestand wilt vervangen , maar omdat ie ie jouw geval ook zegt kan de het niet laden in de libary moet je dit bestand ook vervangen de normale shell.dll en klaar het probleem opgelost :) Heel simpel toch :p je moet het alleen effe weten

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb dit direct geprobeerd die shell.dll gaat maar die shell32.dll gaat niet hij zegt dat ik het bestand niet mag vervangen of verwijderen en als ik pc reboot krijg ik nogaltijd dezelfde errors en kan ik nog altijd niets instaleren.

ik heb een eigen scripje gemaakt om system 32 de hoofdonderdelen te killen en kan ze weer vernieuwen maar staat op me USB stick en die ligt op me werk , als je je email geeft verstuur ik die 3 scripts in 1 winrar bestand naar je .

Ok mijn email adres is smelly_tomato_2AThotmail.com
Alvast bedankt he ;)

Hallo iedereen ik heb al alles geprobeerd voor shell32.dll te vervangen maar dit wil hij maar niet doen en ik heb nogaltijd geen script gekregen.
Kan iemand mij please helpen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan