dll-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

teuger

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2006
hallo,

als ik een spel van het internet download en daarna probeer het te instaleren dan geeft hij steeds deze fout melding aan

C:\PROGRA~1\Symnantec\S32EVNT1.DLL. De DLL-initialisatie van een instaleerbaar virtueel stuurprogramma is mislukt. kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

ik weet niet wat ik hiermee aan moet heeft iemand misschien het antwoord voor mij ik stel dit zeer op prijs

Bij Voorbaat dank,

Robert

Het lijkt er op dat je norton niet meer goed is

• Ga naar Start >> Uitvoeren...
  • Typ regedit en druk op ok.
  • Ga naar deze map: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\VirtualDeviceDrivers
  • In het rechtervenster verwijder je de waarde VDD.
  • Maak nu een nieuwe sleutel door op een leeg stukje scherm te klikken in het rechtervenster.
  • Neem Nieuw >> Waarde met meerdere tekenreeksen.
  • Noem deze waarde VDD.
  • Sluit de registereditor. Herstart de computer.

[bron]

James :)

Laatst bewerkt:
C:\Windows\system32\autoexec.nl. Het systeem bestand is neit geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten,

Dit geeft hij aan als je op ok hebt gedrukt nadat je regedit hebt ingetypt :confused:

teuger zei:
C:\Windows\system32\autoexec.nl. Het systeem bestand is neit geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten,

Dit geeft hij aan als je op ok hebt gedrukt nadat je regedit hebt ingetypt :confused:
Draai dit tooltje even op je pc.

teuger zei:
hallo,

als ik een spel van het internet download en daarna probeer het te instaleren dan geeft hij steeds deze fout melding aan

C:\PROGRA~1\Symnantec\S32EVNT1.DLL. De DLL-initialisatie van een instaleerbaar virtueel stuurprogramma is mislukt. kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

ik weet niet wat ik hiermee aan moet heeft iemand misschien het antwoord voor mij ik stel dit zeer op prijs

Bij Voorbaat dank,

Robert

welkom bij Helpmij.nl overigens :)

Hier staat ook nog wat uitleg...

(verdere reacties niet meer via mail aub :))

hmmm, heb ik eht spel nu geinstaleerd en nu geeft hij weer een ander error aan :confused: , Deze toepassing kan niet worden gestart omdat wing32.dll niet kan worden gevonden. Het opniew installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. dit geeft hij nu aan:shocked: :confused:

Open het bestand dat ik als bijlage bij dit bericht heb gezet. Pak de dll die erin zit uit en zet deze in de map c:\windows\system
Als dat niet lukt moet je hem ook even in je programmamap van het spelletje stoppen, bij de andere dll's. :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
gedaan maar nu geeft hij aan This application uses WING32.dll, which has been incorrectly installed in the ............. directory. Please move it to the C:\WINDOWS\SYSTEM directory, wil ik dat dus doen en dan is er helemaal geen C:\WINDOWS\SYSTEM ook niet in verborgen mappen, en als ik een deze map probeer te maken nieuw dan zegt ie map bestaat al :confused:

Ga even naar start >> Uitvoeren
Typ ATTRIB -h -s "C:\Windows\system" en druk op ok.

Is de map er nu wel?

als ik het intyp verschijnt er 1 seconde zon zwart scherm en daarna verdwijnt het dus dat zal wel betekenen dat de map niet bestaat?

typ nu eens c:\windows\system bij Uitvoeren... en druk op ok.

Verschijnt de map nu?

ja dat wel ja, maja ik moet wing32 naar system32 zetten, maja als dat niet lukt

hij zegt zet wing32.dll in WINDOWS\system, doe ik start het spel en zegt hij incorrect geinstaleerd, zet wing32.dll naar WIndows\systeem32 maar die MAP is nergens te vinden

dan geldt voor die map hetzelfde...
Ga naar start >> uitvoeren
Typ ATTRIB -h -s "c:\windows\system32" en druk op ok.
Nu zal de map system32 wel aanwezig zijn in de windowsmap.

Kopieer de dll naar die map.

Ga vervolgens naar Start >> Uitvoeren....
Typ regsvr32 c:\windows\sytem32\wing32.dll en druk op ok.
Je krijgt misschien een melding, misschien niet... ligt er al aan of de dll reeds geregistreerd was of niet. Druk als een melding verschijnt gewoon op ok.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan