DLL werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightsage

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
80
Als ik de pc opstart geeft hij een fout met DLL op zig niet zo'n probleem todat je hem nodig hebt bij bepaalde spellen. Hoe maak ik mijn DLL weer werkend?
 
Welke Windows? hoe heet de DLL?
 
even opschrijven welke DLL en waar die dan wel niet op je schijf staat.

vervolgens even googelen om een verse op te halen (wel even opletten dat je hem van een betrouwbare site haalt, anders kom je van de regen in de drup)
 
geen idee wat een DLL is of welke ik heb hoe kan ik mijn DLL vinden en wat is het?
 
Als ik de pc opstart geeft hij een fout met DLL

je pc geeft ongetwijfeld aan welke DLL het probleem geeft? Een DLL is een Dynamic Link Library, oftewel een "bibliotheek" bestand. Dit soort bestandjes bevat informatie die specifiek benodigd is voor een bepaald soort programma. Windows zit vol met dit soort DLL bestandjes, voor van alles en nog wat.
 
Weet je dat zeker? Ik kan nergens iets vinden over WINDVW.DLL Enig idee welk programme dit zou kunnen veroorzaken?

Controleer die bestandsnaam nog eens een keer, en kijk ook even waar dat bestand zou moeten staan op de harde schijf.
HIER kan je reserve-dll bestanden ophalen. Gewoon kopieren en plakken in de folder waar het oorspronkelijke bestand thuishoort.
 
lastig.... geeft het verder problemen?

Je zou kunnen proberen om windows te herstellen, maar maak dan eerst een backup van je bestanden. Boot vanaf je XP installatie-cd en kies voor "installatie herstellen".
Let wel op dat je na deze actie waarschijnlijk de meeste van je instellingen kwijt bent, en je een aantal programma's opnieuw moet installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan