DLL zonder reden verplaatst

• Onderwerp starter Onderwerp starter suuus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
DLL zonder reden verplaatst in sp3

Heb het als os xp pro sp3.
Heb het volgende probleem bij het installeren van True Image:

true image exe-ongeldige verplaatsing van systeem-DLL-bestand.
Het systeem-DLL-bestand user32.dll is in het geheugen verplaatst. De toepassing kan niet correct worden uitgevoerd.De verplaatsing was nodig omdat de DLL bestand C:\Windows\System32\shell 32.dll een adresbereik bezette dat is gereserveerd voor systeem-DLL's van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand en vraag om een nieuw DLL-bestand voor een nieuwere versie

Heb de topic van puppie gelezen over : DLL zonder reden verplaatst (is wel voor xp service pack2): en heb de daar aangebrachte oplossingen geprobeerd maar krijg bij het installeren van die hotfix de volgende foutmelding :

Setup heeft ondekt dat de versie van het geinstalleerde servicepack nieuwer is dan de update die u wilt toepassen.(wat eigenlijk wel logisch is want heb sp3)
U hoeft deze update niet te installeren.

Wat moet ik nu doen want wil graag true image installeren op deze computer.
Alvast bedankt voor het meedenken:thumb:

Update : krijg deze foutmelding bij elk programma die ik wil installeren dus wat nu?????????:(

Laatst bewerkt:
Dit is mijn simpele manier hoor..

Zoek met zoeken de user32.dll en zet em terug waar die moet staan :) Zien of dat werkt.

Heb hem gevonden de user32.dll en waar moet ik hem nu heen verplaatsen daar ik bij elke proggie die ik wil installeren deze foutmelding krijg?:(

opgelost

Collega zelfde probleem en ben gaan kijken wat wij hetzelfde hadden aan software en het bleek dat wij beiden brico pack hadden geinstalleerd en heb die toen verwijderd en nu werkt alles weer.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan