dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkie30

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
4
Hallo
Hoop dat iemand mij kan helpen ik heb op mijn laptop geprobeerd de resten van norton weg te gooien maar heb daar waarschijnlijk iets weggegooit wat niet kan.Als ik bij mijn hotmail een bericht wil aanklikken kan dat niet meer ,windows update doet hij ook niet meer .Ik dacht dan doe ik systeem herstel en ik krijg alleen maar een wit vlak.
Ik heb ondekt (als ik het goed heb dat het om een dll file van norton gaat,
In het helpmij forum had ik er iets over gelezen en heb gedaan wat er stond maar het hielp mij niet kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan oplossen????
Heb zelfs al de windows me cd erin gedaan voor recoverij of reboot dan krijg ik een zwartbeeld en dat gaat weer weg.
Hoop dat iemand het weet b.v.d carla:rolleyes:
 
Ik snap niet helemaal wat er nu wel of niet is gebeurd, maar je hebt het erover dat er nog wat staat van Norton. Gebruik dan in ieder geval dit bestand van Symantec om de mogelijke laatste resten van Norton qua bestanden en ingangen in de registry weg te halen.

Hopelijk werkt het dan weer. We horen wel als er nog meer acties nodig zijn, maar begin in ieder geval met die tool.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
je kan het nog proberen met systeem herstel.
 
Welkom bij Helpmij.nl, Carla

Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie. Eventuele e-mails worden gewoon doorgestuurd.
 
Ik snap niet helemaal wat er nu wel of niet is gebeurd, maar je hebt het erover dat er nog wat staat van Norton. Gebruik dan in ieder geval dit bestand van Symantec om de mogelijke laatste resten van Norton qua bestanden en ingangen in de registry weg te halen.

Hopelijk werkt het dan weer. We horen wel als er nog meer acties nodig zijn, maar begin in ieder geval met die tool.

Tijs.
Hallo ben ik weer heb via de helpdesk ook die tool gekregen maar die kan ik op de site van symantec ook niet aanklikken dus heb ik heb geprobeert op een andere pc neer te zetten en dan op een rommetje over te brengen naar me laptop maar kan het ghele filetje niet meer vinden.Systeem herstel kan ik niet doen dan geeft hij alleen een wit vlak aan.
Kan iemand mij vertellen of ik een systeemherstel kan doen en of het evt zou helpen in veilige modes.
Alvast bedankt voor de reacties:thumb:
 
Je kunt de tool ook op mijn priv. space bij mijn provider ophalen. Daar heb ik 'm eergisteren neergezet.

hier

De bestandsnaam is: norton_removal_tool.exe

Succes,

Tijs.
 
Ik krijg: "kan pagina niet vinden" :(
 
Blijkbaar worden .exe bestanden niet doorgegeven door mijn provider. Nu ingepakt. Nieuwe link: hier

Deze werkt wel.

Tijs.
 
Bedankt

ga hem dadelijk gelijk proberen of het werkt en zo niet weet ik het ook niet meer
:thumb:
 
Joepie

Ik wilde jullie allemaal even heel erg bedanken voor jullie hulp:thumb: ;) :D
Ik heb het bestandje op mijn laptop gekregen na een hoop geklier en de dingen die ik niet meer kon doen doen het nu weer .
Weet wel dat ik hier best wel weer kom neuzen als er iets aan de hand is.
Nogmaals hartstikke bedankt.
Carla:)
 
Je bent van harte welkom en fijn dat het goed gekomen is, met dank aan dnties:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan