dll32 - kan opgegeven module niet vinden / geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ampetje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Hallo,

ik hoop dat ik mijn post op de juiste plaats zet, zoniet zou ik me hiervoor willen excuseren.

Ik heb een probleem met mijn laptop ACER aspire 5000, met XP als besturingssysteem.
Ik kreeg plotseling de melding dat: dll32 module niet meer werd gevonden. Ik heb zitten opzoeken op het internet en ben via dit forum op de volgende topic gekomen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=302202

via de Ccleaner ben ik erin geslaagd die dll32 op te lossen waarbij ik geen melding meer kreeg bij het opstarten.

Nu had ik ten tijde van dat probleem en op dit moment nog steeds geen internet ook al geeft mijn pc aan dat er verbinding is met het internet en ik met andere pc's toch op het internet geraak.

zou iemand mij kunnen helpen?

met dank

Ik volg eventjes mee, want sinds gisteren heb ik net hetzelfde voor. Een virus binnegekregen , verwijderd en nu komt dit er ook op en kan ik ook niet meer op het internet.

het zou leuk zijn mocht iemand kunnen helpen? want zit nu al een week zonder internet :mad:

Ik heb het ondertussen gevonden via iemand die ik ken. Ik hoop dat het bij jou ook zo lukt.
Als je je Internet explorer opent (ook al krijg je geen pagina te zien) dan kun je bij Extra naar het tabblad verbindingen gaan. Daar klik je op de knop Lan instellingen en daar zou je dan waarschijnlijk die proxyserver hebben aangeklikt. Wanneer je die uitvinkt is de proxyserver verdwenen en zou je weer normaal op internet moeten kunnen.

Zo is het met mij gelukt, hopelijk voor jou ook. Laat je nog iets weten ?

Mvg

ritser

super ritser! je had inderdaad gelijk.
Ik kan terug op het internet !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan