JeroenI
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2006
Goedendag allemaal,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een draadloos netwerk. Hierin zit 1 xp machine en 2k3 server machine. Op de server heb ik zojuist een AD opgezet met DNS, maar zodra ik de XP machine wil laten joinen in domein domeinnaam.nl dan zegt hij dat hij de DNS niet kan vinden, althans, ik krijg onderstaande error:
Iemand enig idee wat er mis kan gaan?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Jeroen
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een draadloos netwerk. Hierin zit 1 xp machine en 2k3 server machine. Op de server heb ik zojuist een AD opgezet met DNS, maar zodra ik de XP machine wil laten joinen in domein domeinnaam.nl dan zegt hij dat hij de DNS niet kan vinden, althans, ik krijg onderstaande error:
Code:
Note: This information is intended for a network administrator. If you are not your network's administrator, notify the administrator that you received this information, which has been recorded in the file C:\WINDOWS\debug\dcdiag.txt.
An error occurred when DNS was queried for the service location (SRV) resource record used to locate a domain controller for domain itfixit.nl.
The error was: "No records found for given DNS query."
(error code 0x0000251D DNS_INFO_NO_RECORDS)
The query was for the SRV record for _ldap._tcp.dc._msdcs.itfixit.nl
For more information, click Help.
Iemand enig idee wat er mis kan gaan?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Jeroen