dns instelling

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Nu ben ik een beetje door de war probeerde dus domein naam te registeren maar moest ik dus eerst dns invoeren bij de host, nu krijg ik die domein naam niet geregisteert omdat ik hem of verkeerd invoer of er iets anders mis gaat.

Waar kan ik precies de dns zone invoeren met de domein naam in een whm paneel? Ik klik normaal op ADD DNS Zone dan geef ik IP adres van mij op (host) en dan de domein naam met www en extsentie erachter op. Hij zegt dan dat die is toegevoegd maar blijkbaar doe ik toch iets fout. Weet iemand wat ik fout doe of doe ik helemaal niks fout?

Greetzz York

Je bent niet de enige die hiermee zit te stoeien. Ik lees met je mee. Misschien was iedereen gisteren al naar bed. Nu is iedereen wakker ;)

In WHM:
whm.jpg

Ip dus invullen, domein (zonder www) invullen, en op do it drukken.

Vervolgens zie je dit:
dns.jpg

Als laatste een tip voordat je een domein registreert, en nadat je bovenstaande hebt gedaan:

Doe een nameserver check bij de sidn. Errors betekent dat je iets fout hebt gedaan.

Denken we wel even aan de Kamer van Koophandel en de belastingdienst als je gaat resellen ;)

Hallo allemaal,

Het is gelukt ik heb het op een iets andere manier gedaan, had nieuwe acount aangemaakt en dan word bij mij alles automatisch ingesteld :)

Thnx voor de hulp :thumb:

Jah ik weet het van als ik ga resellen dat ik me moet inschrijven bij de kvk, was nog niet van plan om te resellen maar gewoon heel veel domein namen voor me zelf registeren. Overigens moet ik nu wel nog kvk aanvragen omdat ik nu alles voor een bedrijfs prijs inkoop en ik heb ze dus inderdaad nodig om ze te blijven mogen kopen voor deze prijs. :cool:

Greetzz York

Als je met dat laatste doelt op Openregistrar of welke andere domeinenboer ook:
Prijzen zijn voor zowel particulieren als bedrijven gelijk, enkel bedrijven hebben recht op BTW aftrek.

Hmm vreemd ik moet toch zo snel mogelijk men kvk door geven en btw nummer.

Het is niet bij openregistar lagen er even af toen heb ik maar alternativien genomen alleen die website ligt ook plat.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan