Do you want to change the color scheme to improve performance

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 21204
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 21204

Als ik aan het gamen ben krijg in nog wel eens onderstaande melding:
aero.png

Nu lijkt het me een beetje stug dat men PC het niet kan trekken (200 fps wanneer ik BF3 op ultra instel), maar ik lees al dat veel meer mensen (voornamelijk met NVIDIA) deze melding krijgen.

Weet iemand van jullie hoe je deze melding uit kan zetten aangezien deze natuurlijk altijd op een vervelend moment komt?

Werkt het misschien om je drivers te herinstalleren?

Nee, dit is een bekende melding en het licht er puur aan dat Aero niet wil werken op het moment dat de PC grafisch zwaar belast word.

Ik heb al geherinstalleerd en al, het is dus geen fout, het is gewoon een melding (die bij meerdere mensen met een NVIDIA kaart) voorkomt en vervelend is..

Ik lees ergens dat je iets met de bitdiepte van de kleuren moet doen: rechtermuisknop op bureaublad>nVidea eigenschappen>Display / Manage custom resolutions> klik op create en selecteer 32 bits kleuren.

Zoals ik al zei is dit een probleem wat geen fout is, maar een standaardmelding van windows op het moment dat de PC grafisch zwaar belast word en Aero aanstaat, mijn enige vraag is of iemand weet hoe ik die melding niet kan laten komen.
Nee het is dus niet via een update gekomen, ik heb deze fout ook na een herinstall en deze heb ik al vrij lang terwijl er inmiddels 5 nieuwe versies van NVIDA drivers uitgekomen zijn.

Heeft het nut om aero te verwijderen? Het voegt naar mijn idee weinig toe aan W7, maar ik weet niet of jij daar ook over denkt?
edit: je kan bij compatibiliteit ook visuele thema's uitschakelen. Ik weet niet bij hoeveel programma's je dit hebt, maar anders kan dit ook een optie zijn?

Laatst bewerkt:
Ik zal eens even kijken of het bij BF3 werkt, dat is de voornaamste game die ik speel

EDIT: Ik gebuik Aero wel..

Weet iemand van jullie hoe je deze melding uit kan zetten aangezien deze natuurlijk altijd op een vervelend moment komt?
De onderste optie aanvinken?
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=163747&d=1347981689
"Keep the current color scheme and don't show this message again"

@AndreazZz
Aero kun je niet verwijderen wel uitschakelen.
http://www.windowscorner.com/vista/prestatieverbetering/aero_uitschakelen.php

@TS
Aangezien je geen specs geeft van je pc kunnen wij ook niet beoordelen of je pc het trekt of niet. :o

Laatst bewerkt:
@Mik Die optie klinkt logisch inderdaad, maar die melding komt dan alleen die sessie niet terug, start ik de game opnieuw op, dan heb ik hem weer

Als je op mijn nickname klikt kun je op "Bekijk systeem" klikken. Daar heb ik al mijn specs toegevoegd

Klinkt goed, ik kon er met een beetje Googlen niet opkomen Thnx ik ga dit zeker proberen!

Helaas, ik krijg de melding nog steeds. Hebben jullie nog andere suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan