dochterpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafolkers

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2003
Hallo lezers,

Sinds ik een breedbandverbinding heb kan ik op geen enkele dochterpagina komen. Wie kan mij helpen?
Ik heb Norton al zo aangepast dat de pagina's te bereiken zouden moeten zijn (tips van de Symantec pagina) en ben al vanaf begin mei met een webmaster aan het mailen maar geen enkele tip heeft geholpen tot nu toe. Firewall (inXP) uit helpt niet, pop-up killer eraf helpt niet, register verversen helpt niet, cookies en alle internetbestanden verwijderen helpt niet, pagina verversen helpt niet, javascript is ingeschakeld, geen cookies geblokkeerd, Norton uitgezet helpt niet.
Wie heeft er andere, betere tips???
Please Help!

Janny

?? Checklist ??

Hallo daar ff checken oke

- Welke provider heb je nu
- Wat bedoel je precies met Dochterpagina's

Met dochterpagina's zal jafolkers pagina's zoals www.microsoft.pagina.nl bedoelen. Daar kun je zonder configuratie van NIS niet opkomen, maar als je de instellingen hebt geweizigd kom je er wel degelijk op !
Tenminste bij mij wel:) met NIS 2003

Waarschijnlijk

De afkorting NIS betekend denk ik Norton Internet Security 2003

Ik kan niet naar die windows.pagina.nl want dat is ook een dochterpagina.
Dochterpagina's zijn alle pagina's waar *****.pagina.nl achter staat. *****staat voor heel veel o.a. al windows.pagina.nl, paystation.psgina.nl enz. enz...
De reclame komt ervoor en de balk met daarin dochterpagina e.d. maar verder blijft de pagina blauwgroen zonder de links e.d. Dit is dus mijn probleem. Ik was al bij de site van Norton geweest en heb hun tips uitgevoerd om deze pagina's toch te krijgen maar zonder resultaat (had ik al eerder gedaan) de pagina's heb ik in de lijst gezet en toegestaan. Maar iets laat ze niet toe.
Systeemgegevens: AMD AthlonXP 1700+
256 MB geheugen
Provider: Zonnet (breedband-lite met Alcatel Speedtouch USB modem) nadat ik overgestapt was van Planet naar Zon is de ellende met de dochterpagina's begonnen, voor die tijd kwam ik er wel.
Besturingssysteem: XP pro
HELP!!!

Haaaai,

Ook de tip van Gezina gedaan en het resultaat was weer niets. Firerwall in XP uit en in Norton ook!

Maar toch bedankt voor de moeite,
Ik hoop en wacht toch maar op DE tip.

Groetjes Janny

Heb ik gedaan en het resultaat is nihil - nog steeds geen dochters. Nog meer tips misschien?
toch bedankt voor nu alvast.

Groeten,

Janny

Hallo,

Ik heb Norton helemaalverwijderd en toen was het probleem helemaal opgelost. Heb nu AntiVir als virus programma en tot nu toe gaat alles goed.
Bedankt voor alle tips.

Janny

jafolkers,

Wat ik nog niet begrepen heb is dit:
Wat voor Norton had je? Had je nou norton internet security, Norton personal firewall of Norton antivirus? En ook welke versie had je?

Saldos,

Ik had Norton Ant Virus en Norton Internetsecurety 2002, heb ze allebeide ook wel eens uitgeschakeld om te kijken of ik dan op de dochterpagina's kwam maar dat werkte niet, heb de tips van Norton (Symantec) die op hun site staan ook gedaan maar ook dat werkte niet. Maar volgens mij ligt het ook een beetje aan Zonnet en het Alcatel Speedtouch 330 modem want voor half april had ik een gewone telefoonverbinding bij Planet Internet met Norton 2002 en toen kwam ik er wel. Ik hoop dat je zo genoeg info hebt.

Groet Janny

jafolkers,

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daain staat-ok-ok.

Ga ook naar extra-internet opties-
Klik daarna op Beveiliging en kies voor standaardniveau. Dit doe je zowel voor het internet, locaal intranet, vertrouwde sites en sites met beperkte toegang.
Ga dan naar het tabblad privacy en zet hem ook op standaard-toepassen.
Ga daarna naar Geavanceerd en klik op standaard instellingen herstellen. Klik op ok.
Ga daarna ook naar programma's en klik op webinstellingen herstellen-ok.

Saldos,

Mijn probleem was al opgelost door Norton te verwijderen en AntiVir te installeren. Ik kom nu wel op alle pagina's. Wat je adviseerde had ik al gedaan, maar evengoed bedankt.

MvG Janny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan