• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Document aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Hans,

De datums toch maar weer aangepast werkt nu vanaf 2007 en een kalender toegevoegd kun je het controleren zonodig in kolom C aanpassen.
Die vond ik op een Helpsite,en ik denk ooit gemaakt door Kees Oosterveld.

Gr Justes

Geweldig Joop...

Sorry voor de late reactie.. heb in de nacht gezeten.... ik ga er morgen eens even mee spelen... bedankt zover !!! Ben er heel blij mee!

Hallo Hans,

De datums toch maar weer aangepast werkt nu vanaf 2007 en een kalender toegevoegd kun je het controleren zonodig in kolom C aanpassen.
Die vond ik op een Helpsite,en ik denk ooit gemaakt door Kees Oosterveld.

Gr Justes

Beste Joop,

Als ik meer contactpersonen wil toevoegen dan die nu in de lijst staan, gaat het met de naam van de 11e contactpersoon wel goed alleen geeft het telefoonnummer een foutmelding.
Kan dat aan het cellenbereik liggen wat beperkt is?

Hallo Hans,

Zo is het beter dacht ik.

Gr Justes

Geweldig Joop.. bedankt.
Betekent dit dat ik zelf regeles kan toevoegen indien nodig?
Nee ik zie het al.. maar er is nu ruimte zat hoor..... had ik alleen nog de vraag over het plaatsen van ons logo.
Dat wil ik ergens bovenin zetten.. het is een logofont maar dat kan ik in geen enkele cel kwijt omdat deze beveiligd zijn..... het logo zou eigenlijk 36 pnt groot moeten zijn.. kan dat denk je?

Laatst bewerkt:
Hallo Hans,

Dit was het logo wat ik kon vinden, kun je veranderen, daarna via Extra het blad beveiligen zonder ww.
Zoals je kunt zien kun je zoveel namen en telefoonnummers invullen als je wilt.

Gr JUstes

Bijlagen

Hallo Hans,

Dit was het logo wat ik kon vinden, kun je veranderen, daarna via Extra het blad beveiligen zonder ww.
Zoals je kunt zien kun je zoveel namen en telefoonnummers invullen als je wilt.

Gr JUstes

Je bent geweldig..... handig he.... dat jij het logo ook hebt hahah het is alleen niet het goede logo maar het is opgelost.. ik kan nu het logofont toevoegen.

Hardstikke bedankt voor al je moeite.... ben er heel blij mee... sorry dat ik zo lastig was :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan