Document opent traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

JessicaM

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Als op een document klik om het te openen, duurt het minstens 15 sec voordat dit daadwerkelijk gebeurt. Waar kan dat aan liggen? Dit is overigens ook het gval in bijv. excel. Sinds dit het geval is, werkt mijn vertaalprogramma ook niet meer naar behoren.

Als op een document klik om het te openen, duurt het minstens 15 sec voordat dit daadwerkelijk gebeurt. Waar kan dat aan liggen? Dit is overigens ook het gval in bijv. excel. Sinds dit het geval is, werkt mijn vertaalprogramma ook niet meer naar behoren.

hallo jessica,

open het document nog eens, tijdens het openen van het document doe je crtl-alt-delete, klik vervolgens op het tabblad "taakbeheer" onderaan zie je CPU gebruik: ..% en geheugengebruik.../...mb. noteer deze gegevens en post ze hier.

M.v.g.

BJ

Ja klinkt heel raar, maar ctrl alt del werkt bij mij niet
heb pc aangeschaft in buitenland en systeembeheerder heeft ctrl alt delete niet toegewezen..... dus heb geen tabblad taakbeheer

Ja klinkt heel raar, maar ctrl alt del werkt bij mij niet
heb pc aangeschaft in buitenland en systeembeheerder heeft ctrl alt delete niet toegewezen..... dus heb geen tabblad taakbeheer

tja dan zou ik het ook niet weten, computer mischien even scannen op virussen.

nee, XP met '03. Maar iemand anders zei dat het wsch toch een virus is dat langzaam maar zeker bezig is. En dat ik hele PC leeg zou moeten maken. Dus alles desinstalleren en weer opnieuw opbouwe. Denk je echt dat dat de enige manier is? Van vertaalprogramma heb ik CD-rom niet meer, dus als ik dat er afgooi, gooi ik ook 700 euri eraf..... Weet iemand een andere oplossing????? Het lijkt er op of het Officepakket het enige is dat vervelend doet, rest is gewoon heel snel.
Dank voor het meedenken!

nee, XP met '03. Maar iemand anders zei dat het wsch toch een virus is dat langzaam maar zeker bezig is. En dat ik hele PC leeg zou moeten maken. Dus alles desinstalleren en weer opnieuw opbouwe. Denk je echt dat dat de enige manier is? Van vertaalprogramma heb ik CD-rom niet meer, dus als ik dat er afgooi, gooi ik ook 700 euri eraf..... Weet iemand een andere oplossing????? Het lijkt er op of het Officepakket het enige is dat vervelend doet, rest is gewoon heel snel.
Dank voor het meedenken!

Probeer hitman pro er eens overheen te halen: http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/

Oke, maar moet ik dan eerst AVG er af gooien?

Hoi,

Nee, dat hoeft niet.
Hitmanpro is een 'overkoepelend' programma dat op zijn beurt weer een aantal anti-maiware en -spamprogs hun werk laat doen.
En da's wat anders dan virussen.

Je kunt ook dit programma'tje installeren. Dat haalt heel veel 'troep' naar boven .... :p

http://www.superantispyware.com/?tag=SUPERANTISPYWARE

Daarnaast kan je CCleaner z'n werk laten doen:

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ (rechtsboven: Donload latest version.

Dit controleert ook de vervuiling in het register en schoont dat op.

Als je dan - uiteindelijk - al deze tools hebt laten werken en MsOffice is dan nóg traag ..... tja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan