document-uitprint geeft alleen voettekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Hallo,
Als ik bijgevoegd document wil uitprinten dan krijg ik alleen de voettekst. De rest wordt niet geprint
Ik kom er niet uit hoe dit kan
Iemand een idee?
Bedankt
JP

Bijlagen

Als je via Beeld je sheet op Paginaeinde voorbeeld zet dan zie je dat de paginaeindes/afdrukbereik niet goed ingesteld zijn.
Afdrukbereik dus even opnieuw goed instellen

Groeten Marcel

Niet echt een Word probleem, maar alles dat niet Access is is natuurlijk een uitstapje ;)
Je hebt een Afdrukbereik ingesteld, en dat wijst vermoedelijk (niet gecontroleerd) naar een range van lege cellen. Als je het afdrukbereik wist, kun je weer afdrukken. <Bestand>, <Afdrukbereik>, <Afdrukbereik wissen>.

Klopt Octafish,
Zijn afdrukbereik bestaat uit slechts 1 lege cel, vandaar dat alleen de kop en voet afgedrukt wordt.

Groeten Marcel

Als ik naar BEElD en PAGINAEINDE VOORBEELD ga dan zie ik inderdaad een en ander wat niet klopt
2 kadertjes, een blauw en een groen
Wil ik dar iets mee doen, dan gebeuren er wel erg rare dingen met de data

Doe ik wat Octafisch voorstelt, dan kom ik inderdaad op de plek om de range aan te passen maar dat staat uitgegrijsd... dus ik KAN hier niks aan veranderen

BTW... ik dacht eerst dat het een word document was... hoe dom kan iemand zijn.. sorry

Hierbij de 'geschoonde' versie. Ik heb overigens niet meer gedaan dan jouw bestand openen, en gelijk naar <Bestand> etc. Niks locks!

Bijlagen

Zet via Beeld je sheet op Pagina-eindevoorbeeld.
Selecteer vervolgens het gebied wat je af wilt drukken en druk via Pagina-indeling op Afdrukbereik en vervolgens op Afdrukbereik bepalen.

Je afdrukbereik stond op cel Q21.
Als je via Formules op Namen beheren drukt kun je zien wat je huidige afdrukbereik is en eventueel ook aanpassen, maar aanpassen kan ook op de eerder genoemde manier.
50ul.png

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan