Documenten blijven in wachtrij staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

neysken

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Hallo,
Ik heb een HP C5280,aangesloten via usb kabel aan de laptop met vista home premium.
De printer werkt volgens de diagnose perfect,
scannen en kopieren doet de printer zonder probleem.
Een document afdrukken via kladblok of word (office 2003 ) dat lukt niet.
Die blijven in de wachtrij staan !
Wie kan er me helpen?

Laatst bewerkt:
Geen ge-update drivers bij HP? Ook gecontroleerd of de printspooler service aanstaat? (run>services.msc)

Laatst bewerkt:
Krijg je geen foutmelding v.d. software dat er geen verbinding is met je printer?
Opnieuw installeren wil ook nog wel 's helpen.

printspooler staat op automatisch

nee ik krijg geen foutmeldingen ,
ikvind het heel raar dat ik van laptop wel iets kan scannen en ook kan kopieeren en dat drukt af zonder probleem van het moment dat ik erop druk

ik heb al zeker zonder overdrijven 20 x alles van hp verwijderd,en de printer opnieuw geinstalleerd

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt misschien vreemd,schakel de UAC (gebruikersaccountsbeheer) eens uit en probeer het dan nog eens.

Ben je al op de HP-forums geweest? Heb daar laatst ook eens op moeten zoeken en daar worden vaak goede oplossingen geboden omdat het om een specifiek product gaat.
Ik denk dat je daar sneller verder komt. klik

@Neysken:Welkom op Helpmij.nl

Ik heb 3 berichten van je samengevoegd.Bij korte reacties in korte tijd kan je de knop"bericht aanpassen" gebruiken.

Succes met het oplossen van je probleem.

Laatst bewerkt:
ik heb nog een beetje gegoogeld en waarschijnlijk moet ik een usb filter driver hebben,ga die nu zoeken en hopelijk lukt me dat

joepie
het is me gelukt ,
laptop is een pakard bell , en daar bij support , model zoeken en dan de USB drivers downloaden,
en uit die map de USB filter driver installeren.
heropstarten
en printer doet het eindelijk
bedankt voor de hulp

Graag gedaan,al heb je het uiteindelijk zelf opgelost.
Vandaar dat het belangrijk is zoveel mogelijk info te verschaffen,dat wordt helaas nog wel 's vergeten.
Succes.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan