• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Documenten combineren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sasjaB

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Hoi allemaal,

Ik heb weer een excel vraagje. Ik wil graag verschillende documentjes samenvoegen net zoals dat in word kan.

Als ik op samenvoegen of combineren zoek dan vind ik alleen manieren om documenten onder elkaar te zetten, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil dat mijn verschillende documentjes over elkaar gelegd worden en dat alleen die waarden die afwijken van het oorspronkelijke document overgenomen worden in het geheel. Net als in word dus.

Ik heb namelijk een offerte waarin werkzaamheden van verschillende mensen worden opgenomen. Ik stuur de offerte naar hen toe en zij vullen ieder hun eigen deel in en sturen hem terug naar mij. Het zou voor mij prettiger zijn als ik niet hoefde te knippen en plakken om hun onderdelen in dezelfde offerte te krijgen.

Ik hoop dat jullie een makkelijke manier weten (waar ook excel klunsen mee om kunnen gaan :)).

Alvast bedankt!

Bijlagen

SasjaB

In het voorbeeld bestand heb ik een aantal Tabjes aangemaakt. Als jij de offerte's van de afzonderlijke medewerkers tussen tab "Start"en "Eind"plaatst dan worden deze in het Tabblad "Verzamel" gecombineerd. Bij een nieuwe offerte wel even de oude tabbladen verwijderen. ;) Lay-out van de offerte's dienen wel overeen te komen.

Bijlagen

SasjaB
Als jij de offerte's van de afzonderlijke medewerkers tussen tab "Start"en "Eind"plaatst dan worden deze in het Tabblad "Verzamel" gecombineerd.QUOTE]

Dank je wel! handig! Daar had ik nou nooit aan gedacht :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan