Documenten kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

RebeccaGercek

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2012
Beste meneer/ mevrouw,

Vandaag ben ik erachter gekomen dat onze laptop geinfecteerd was met het "politievirus".
Op verschillende manieren heb ik geprobeerd van het virus af te komen. Het hielp niet.
Vervolgens heb ik in een nogal boze bij maar de computer hersteld via het drukken op F11
bij het opstarten. Gevolg: ik ben van het virus af.
Maar nu het probleem...Ik ben alles kwijt!! Dat had ik misschien kunnen weten. Erg dom!
Maar ik had er gewoon geen rekening mee gehouden. Ik had een wordsdocument waarin
in bijhield hoe mijn dochter zich ontwikkeld. Ik vind het verschrikkelijk dat ik dat kwijt ben!!
Gelukkig heb ik foto's voor het merendeel ook op een andere plek. Maar dat document vind
ik echt erg!!
Kan ik dat nog terugkrijgen op een of andere manier?

Bedankt alvast voor het antwoorden! Het is echt belangrijk voor mij!

Met vriendelijke groeten,
Rebecca Gercek

Hallo,

Je kan met recuva of testdiskdrive de schijf laten onderzoeken op dat bestand

Bedankt voor de reactie! Ik ben dus niet zo kundig met de computer. De schijf laten onderzoeken met recuva of testdiskdrive, hoe doe je dat?
MVG

Hallo,

Ten eerste download je een van de programma's(want het zit niet standaard in windows). Dan volg je de aanweizigingen op het scherm. Wat in het programma staat.

Ik heb recuva gedownload en een simpele scan gedaan. Geen resultaat :(. Nu de uitgebreide scan gestart, gaat 5 uur duren geeft hij aan. Ik hoop zo dan hij het document vindt!! :(

Recuva is erg inefficient voor het terug vinden van data. Deze software heeft naar mijn ervaring meer succes:
http://ntfsundelete.com/download

Probeer in de tussentijd zo min mogelijk op de hardeschijf op te slaan, dit overschrijft namelijk de bestanden die voorheen zijn verwijderd uit de adresseer tabel.

Bedankt voor alle reacties mensen! :).
De uitgebreide scan is nog bezig. Als er niks gevonden wordt probeer ik
de tip van CurryNrdna. Ik doe verder niks met de computer, behalve wat
op internet bezig zijn (maar ben ik inmiddels ook al even mee gestopt).
MVG Rebecca

Oke...0 bestanden gevonden. Balen!! Volgende tip proberen...

Ik heb ntfsundelete gedownload. Toen die opende heb ik op scan gedrukt. Er kwam een lijst met files. Maar er zaten geen wordsdocumenten
o.i.d. bij. :( Nog andere tips?
mvg Rebecca

Laatst bewerkt door een moderator:
Jemig serieus?! Omdat ik snel op internet mijn wachtwoorden op diverde sites heb aangepast. Door de angst
voor het virus. Daardoor ben ik het document nu definitief kwijt!! Daar wordt ik verdrietig van. Naast dat ik
overhaast niet goed heb opgelet en het document niet op een geheugenkaart heb gezet, maar alles per ongeluk
van de computer heb gehaald. Heb ik nu ook door onoplettendheid en onkundigheid gezorgd dat het definitief weg is?
Geen mogelijkheden meer?
mvg Rebecca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan