Documenten map raar genoeg ineens veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giace

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Berichten
38
Hoi,

Ik heb dit al een paar dagen: mijn Documenten map is ineens hernoemd naar "p". Nu wou ik deze veranderen, maar dat lukt niet... Er staat nergens "hernoemen"... Ik snap ook niet hoe hij ineens veranderd werd. Hij heette eerst "Marick".


24awwwp.png
 
In configuratiescherm naar gebruikersaccounts gaan en daar de naam P veranderen naar..............?
 
Wat zie je in de verkenner in de map gebruikers?
Wat zie je in de verkenner als je onder de Startknop rechtsklikt op P en dán kiest voor verkennen? (Welk account in de verkenner wordt dan zichtbaar?)
 
Laatst bewerkt:
Ga dan toch eens naart configuratiescherm en gebruikersaccounts. Verander daar je eigen naamaccount eens in "Testje". Start nu de pc opnieuw op. Wát staat er nu onder de startknop op de plaats waar P staat? Nog steeds P, of heet het nu Testje? Heet het Testje na de nieuwe opstart, dan laat het zich raden wat je moet doen om weer je eigen naam terug te krijgen..................
 
Is die P niet gewoon een per ongeluk aangemaakte user en ben je thans ingelogd onder P, m.a.w. staan in de verkenner in de map gebruikers niet zowel jouw naam, alsmede de naam van user P? In het verlengde hiervan zou dus ook bij gebruikersaccount een user P moeten bestaan.
Als dit zo is, dan is het slechts een kwestie van user/account P verwijderen in accountbeheer.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de enige gebruiker van de computer. Ik heb het veranderd in "testje", bij aanmelden was m'n gebruikersnaam "testje", maar m'n documentenmap heet nog steeds "p"...
 
Boven die P onder de Startknop staat een afbeeldingsicoontje (zelf gekozen of Vistastandaard), klik daar eens op en kijk eens onder welke autorisatie die P staat. Dáár kun je namelijk de naam wél veranderen (middels dat icoontje)
 
Laatst bewerkt:
Als ik op dat icoontje boven "p" klik, dan krijg ik dit; wat moest ik daarna doen?
 

Bijlagen

  • p.png
    p.png
    511 KB · Weergaven: 55
Hetzelfde doen als wat ik van plan was toen ik je schermafdrukje zag: een liter whisky achterover slaan. Nu breekt toch echt mijn klomp.....................

En -regulier- in de verkenner onder users heb je alleen je eigen naam staan.............?

Ok, ander probeersel. Ooit gehoord van het programma Ccleaner?
 
Laatst bewerkt:
OK, download het hiervandaan en klik rechts in beeld onder de groene pijl om te downloaden. Installeer het en doe daarna verder NIETS. (Dus niet gaan gebruiken)

Na installatie, ga in de verkenner naar het programmaatje en maak in de map van het programma een mapje aan met de naam "backup".

Als dit is gebeurd, kom naar de Helpmij chat, daar ga ik NU vast heen.
 
Laatst bewerkt:
Giace, ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik heb bijna een half uur op je gewacht in de Helpmij chat......................................?
 
Sorry... Er is iets nogal vaags gebeurt. Ik heb het geprobeert te veranderen met het programma "Unlocker".. Toen weet ik niet wat er is gebeurt, het hele systeem begon een beetje te glitchen, ik kon m'n laptop niet meer uitschakelen of opnieuw opstarten, er waren ineens 2 gebruikersaccounts... Toen ging ie automatisch opnieuw opstarten, en toen kreeg ik ineens "Bureaublad wordt voorbereid...", en ik weet niet wat er is gebeurt, maar al m'n iconen op m'n bureaublad waren weg en ik had ineens een standaard Vista achtergrond...

De map die eerst "p" heette, heet nu weer gewoon "Marick"...

Beetje vaag.. Ik heb al m'n programma's en zo nog wel gelukkig..
 
Toch nog een aanvullend advies. Kom even naar de chat van de Helpmij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan