documenten map

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
hallo allemaal,

allereerst de beste wensen voor jullie allemaal.

nu mijn eerste vraag van dit jaar.

ik heb op een harddisk twee partitie's aangemaakt.
ééntje van 20 gb waarop ik alle programma's wil hebben en waarop xp-home staat en
ééntje van 60 gb waarop ik documenten ,muziek en video wil opslaan.
dit werkt goed,maar is het mogelijk dat ik de originele map documenten met daarin bijv de map my music ook op de tweede partitie kan zetten.staat nu op de c: maar moet naar e:.
ik wil het namelijk zo hebben dat als ik in het startmenu mijn documenten aanklik ik gelijk op de e-partitie kom.
heb het geprobeerd met de map"mijn documenten"naarm de e-partitie te slepen maar dan wordt er alleen een snelkoppeling naar c gemaakt.

mario

Ik weet niet zeker of het werkt maar toch....
Klik met je rechtermuis op je map en ga naar eigenschap, wijzig dan daar het doel dus c word dan daar e.

proberen kun je het .....
suc6

Laat het even weten............dan doe ik het ook zo :)
Nu heb ik een nieuwe map aangemaakt maar dan worden afbeeldingen en music toch steeds op de c: gevonden.

Heb je ze allemaal opgeslagen Bennie? Of onthou je zo goed? Alleen deze gaat over het start menu.
Heb je ook nog iets over schuiven over schijven met de documenten map ;) O wacht, ik kreeg eerst de laatste print . Sorry
Geloof het of niet. Ik heb dmv een progje die documenten wel erg goed om zeep gehopen.
Afbeeldingen, favorieten enz staan er wel in. Documenten niet.
Jammer. Bedankt voor de tip Bennie. Gaat in mijn map voor de volgende nieuwe opzet.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Heb je ze allemaal opgeslagen Bennie? Of onthou je zo goed?

Niet alles:) En alles onthouden doe ik ook niet:) Maar met gewoon zoeken en nog eens zoeken kom je al een heeeeeeel eind.:) Oftewel, hoe haal je het maximale uit je internetverbinding.;)

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan