mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Op een PC met Windows 10 met een Office 365/Onedrive-abonnement wordt in Word of Excel een document aangemaakt en opgeslagen.
Als ik op Bestand klik, zie ik onder het ene document staan:
Onedrive van Guido
maar onder een ander bestand staat:
C: > Users > Guido > Onedrive > Documenten
Wat is het verschil?
Een andere merkwaardige zaak: wil ik dit bestand terug vinden in de Verkenner, dan lukt dat in eerste instantie niet. Het staat niet in C:\Users\Guido\Onedrive\Documenten en ook niet bij Onedrive onder Documenten.
Wanneer ik uitgebreider ga zoeken, blijkt het gezochte bestand te staan in de map C:\Users\Guido\AppData\Roaming\Microsoft\Word\
Ik neem aan dat de map Roaming een tijdelijke opslagplaats is. Maar voor hoelang? Kan ik de synchronisatie forceren? Ik wil het document nl. kunnen mailen.
Wie helpt mij?
Vriendelijke groet,
Guido
Als ik op Bestand klik, zie ik onder het ene document staan:
Onedrive van Guido
maar onder een ander bestand staat:
C: > Users > Guido > Onedrive > Documenten
Wat is het verschil?
Een andere merkwaardige zaak: wil ik dit bestand terug vinden in de Verkenner, dan lukt dat in eerste instantie niet. Het staat niet in C:\Users\Guido\Onedrive\Documenten en ook niet bij Onedrive onder Documenten.
Wanneer ik uitgebreider ga zoeken, blijkt het gezochte bestand te staan in de map C:\Users\Guido\AppData\Roaming\Microsoft\Word\
Ik neem aan dat de map Roaming een tijdelijke opslagplaats is. Maar voor hoelang? Kan ik de synchronisatie forceren? Ik wil het document nl. kunnen mailen.
Wie helpt mij?
Vriendelijke groet,
Guido