Documenten van andere beheerder niet te lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoullabega

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Hallo allemaal, ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

Ik heb een XP Pro, servicepack 2 machine, met meerdere administrators. Bij 1 van die administrators heb ik tijdens het aanmaken ergens een vraa gekregen om de bestanden voor andere te verbergen. Hier heb ik bevestigend op geantwoord. Nu is het niet meer mogelijk om de bestanden te bekijken, ook niet als andere beheerder.

Dit wil ik echter weer terug draaien, maar weet niet hoe. iemand een idee?

Thx, Raoul

Je zult wel het volgende gedaan hebben (zie bijlage1).

Het is genoeg om
1. danwel het vinkje weer weg te halen, op precies dezelfde plek als je hem ingesteld hebt.
2. of de groep Administrators weer rechten te verschaffen. Standaard heeft de groep Administrators Full control (zie bijlage2).

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• beveiliging.JPG
    beveiliging.JPG
    51,3 KB · Weergaven: 21
  • beveiliging2.JPG
    beveiliging2.JPG
    36 KB · Weergaven: 20
Helaas

beide bedankt voor de reaktie, maar ik zie helemaal geen tabblad beveiliging.

Ik ben wel admin op de PC, heb ook een nieuw account aangemaakt met admin rechten, maar ook deze ziet dit tabblad niet.

Wellicht is het een veel groter probleem? Kan ik nog op andere manieren deze rechten zetten?

Raoul

Je hebt dat tabblad niet als je XP Home gebruikt. Daar heb je hem alleen als je in Veilige modus zit.

Start dus je pc in Veilige modus (F8-toets herhaaldelijk intikken bij het opstarten van je pc totdat je de XP opstartopties krijgt. Hier zit ook Veilige modus bij.)

Tijs.

Gelukt

Bij mijn computer staat gewoon dat ik Porfessional heb, ben toch maar in veilige modus gegaan en nu is het gelukt!!

Thx,
Raoul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan