Documenten via nieuw geinstallerde windows niet meer te benaderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk1155

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
50
Hallo,

Hierbij een vervelend probleem

Een PC met Windows XP is niet meer te starten door dat een virusscanner een verkeerd bestand heeft verwijdert, en daarna een herstel actie proberen te doen, maar daarna start de PC helemaal niet meer op.

Nu heb ik windows XP in een andere folder geinstalleerd en start de PC wel weer op en had ik verwacht dat ik weer bij de vier document omgevingen zou kunnen van de vier gebruikers.
Alle vier de gebruikers hadden een wactwoord op hun account en ik kan via de nieuw geinstalleerde windows maar bij 1 van bestandomgevingen komen.
De andere drie geeft het systeem dat ik niet geautoriseerd ben en het systeem geeft geen informatie over de inhoud van de betreffende folders, ze lijken helemaal leeg.

Weet iemand hoe ik via de nieuw geinstalleerde windows bij de documents en settings kan komen van de drie users, 1 van de users heeft een hele berg foto's op zijn account staan die ze niet op een ander plaats heeft opgeslagen.

Groet,
Henk
 
Je zult Eigenaar moeten worden van die mappen. Kijk even hier hoe je dat kunt doen.
Hierna heb je weer toegang.

Succes,

Tijs.
 
Probleem is opgelost, Bedankt.

Inderdaad moest ik me zelf als eigenaar maken onder veilige modus en toen kon ik er weer bij.

Bedankt voor de hulp.
Groet,
Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan