Documentpad is niet geldig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry & Remco

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Ik heb meerdere bestanden, waaronder Word-bestanden, gebrand op een RW.
Dat wat in een map is geplaatst kan ik zonder moeite openen maar dat wat als file gebrand is kan ik helaas niet meer openen.
Ik krijgt dan de melding: "De documentnaam of documentpad is niet geldig."
De files staan er echter wel op.
De files heb ik helaas niet bewaard.
Wie kan mij DE tip geven opdat ik toch bij die files kan komen.

Probeer het eens met het programma BadCopy.
Er zijn wel meer van dit soort file recovery programma's
Zoek met Google: file recovery
:confused:

Ik heb inderdaad al geprobeerd het bestand te verplaatsen maar dat wil niet lukken.

Ik ga even op Google kijken

BadCopy zegt dat hij wel de fout opgelost heeft maar als ik het gerepareerde bestand wil opslaan dan kan dat helaas niet.
Dit komt omdat het een shareware is en moet ik eerst de registratie kopen.

Mijn engelse taal is niet goed genoeg om file recovery zonder vraagtekens te kunnen/durven gebruiken

Is er nog een andere oplossing?

Probeer het eens met IsoBuster, dit is ook een file recovery programma speciaal voor CD en DVD.

Ik heb ISOBUSTER geinstalleeerd maar er wordt gevraagd welke image files ik wil installeren.
Deze vraag gaat mij boven mijn pet.
Ik wil graag een DOC ducument repareren doch DOC staat er niet tussen.
Wat moet ik nu doen????

Heb je de NL taal geselecteerd in Opties/Taal.
Je hoeft ook geen image file te installeren. Als je de CD in de drive doet kan je in IsoBuster deze drive selekteren. In het rechterveld komen dan alle mappen en files te staan. Deze mappen/files kan je dan selekteren en met Rmuis kiezen voor; Extract RAUW en converteer naar bruikbare bestanden.
Deze kunnen dan naar een opgegeven map weggeschreven worden.

Bedankt voor de uitleg.
Ik heb het zo uitgevoerd maar ISOBuster kan het helaas niet wegschrijven. Het geeft aan fout 05/21/00 en kan de fout kennelijk niet bewerken.
Ik ben bang dat het bestand niet meer te redden is of iemand moet nog een oplossing weten.

:(
Ik ben inderdaad ook bang dat er niets meer te redden valt. Vermoedelijk is bij het branden iets fout gegaan en is alleen de TOC (Table Of Content)geschreven, alleen de index dus.
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan