Documents and settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

loesjuhh1986

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Hallo,

Mijn map 'Documents and settings' is weg...
Ik wilde een map opzoeken en kon die niet vinden. Ik dacht toen dat het misschien een verborgen bestand was dus wilde ik deze laten zien. Ik deed het volgende in de map Documents and settings:
- rechtermuisknop
- Properties
- Bij tabblad General vinkte ik Hidden aan
- Toen ging het allemaal vrij snel en ging ie t 1 en ander kopieren leek het wel
De map is nu weg, er zijn ook redelijk wat programma's weg uit 'All programs'.
Weet iemand misschien of die map nog terug valt te halen? Zo niet, is deze map noodzakelijk voor mijn pc?

das een goeie...

Documents and settings zijn inderdaad wel van belang voor windows. Je "Mijn Documenten" staan er in en je "Bureaublad" staan erin...

Klik anders op START -> ZOEKEN en zoek naar Documents and Settings...

Hoi….

Open verkenner en ga naar: Extra>>Mapopties, dan naar het tabblad weergave, dan scroll je naar “verborgen bestanden en mappen” en daar vink je aan ‘verborgen bestanden en mappen weergeven.

En ja, je hebt ze wel nodig.

Ik heb de verborgen bestanden en mappen weer 'aanstaan' om het zo maar te zeggen. Het is nu wel zo dat ik ze 'wazig' zie, dat was eerst nooit. Blijkbaar heb ik dus iets raars aangeklikt. Zijn wel een aantal programma's weg die onder Program Files stonden, maar die waren gelukkig niet zo belangrijk. Ik vond het al raar, want mijn Bureaublad en mijn 'Mijn Documenten' waren er nog wel. Iemand nog een idee hoe ik die 'wazige' mappen weer gewoon kan maken?

Klik met rechts op de map en ga naar eigenschappen, daar onder kenmerken verwijder je het vinkje ‘alleen lezen’.
Er moet een groen vierkantje in staan, en dus ook niet verborgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan