.docx geeft problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robotruben

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
ik gebruik nu al een maandje Windows Live Mail, en ben hier ook best wel tevreden over. echter is er 1 probleem waar ik steeds weer tegenaan loop. wanneer ik een bestandje in de .docx vorm krijg, kan ik deze niet openen met mijn word.

ik heb MS office 2003, deze gebruik ik met de plugin waarmee je gewoon .docx bestanden kan openen. ik open regelmatig docx bestanden, dus hier kan het niet aan liggen.
Windows Live Mail laat mij alle bestanden openen door te dubbelklikken op het bestand, behalve met docx bestanden, dan krijg ik deze foutmelding:
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen via het Configuratiescherm."

ik dus naar koppelingen instellen, hier zie ik nog steeds dat mijn .docx bestandjes gekoppeld worden aan Word, maar wel met een icoontje dat eruit ziet als een papiertje met een transparant word logo. ik zie echter niet dat hier het probleem zou kunnen liggen, want ik open mijn .docx documentjes altijd zonder problemen.

de enige manier voor mij is om alle .docx bestanden die ik krijg, ergens op mijn pc op te slaan en vanaf die locatie te openen. erg vervelend, als je het mij vraagt.

ik heb geprobeerd zoveel mogelijk relevante informatie in dit bericht al te zeggen, maar als iemand nog iets erover wil weten, hoor ik het graag! help mij, pc wondertjes, want ik zit hier helemaal vast mee!

misschien een .docx bestandje opzoeken, en dan dit type bestand altijd openen met:

Misschien dat die hem dan wel automatisch pakt?

misschien een .docx bestandje opzoeken, en dan dit type bestand altijd openen met:

Misschien dat die hem dan wel automatisch pakt?

ongeveer hetzelfde als in het 'koppelingen instellen', maar dat had ik inderdaad al eens geprobeerd, wat dit had geen invloed op de docx bestanden in mijn mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan