Doel opslaan als

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernstig

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Hallo,

Na herinstallatie XP home edition en IE 6, lukt het niet meer om via rechtermuisknop en kiezen voor opslaan als bestanden te downloaden.

Als ik bij Internet opties, geavanceerd en surfen uitvink kies voor zelfde venster gebruiken bij activeren snelkoppeling gaat het soms op dat moment goed maar daarna niet.

Weet iemand een blijvende oplossing?

Groetend,

Ernst(ig)

Helaas

Nee, dat is niet het verhaal wat ik zoek. Op zich wel aardig, want .....

Ik ben aangesloten bij clubs van het net. Daar kunnen bestanden gedownload worden. Dat zijn veelal rar bestanden. Ik zag in dat overzicht wat jij aanhaalde dat hij een heleboel extensies r01, r02, enzovoort had "aangemaakt". Maar goed dat openen met werkt wel. Maar het downloaden niet.

Als ik rechts klik en kies voor doel opslaan als dan komt er wel het scherm em bezig ophalen bestands informatie maar daar blijft het bij. Het lijkt alsof hijnaar een snelkoppeling verwijst dus daarom dat aan en uitvinken.

Er is geen uitgevallen server, dus het moet werken. Dat ging ook wel op zaterdagochtend, maar opeens viel die weg. Na wat gerommel bij internet opties (maar je doet zoveel dat je niet meer weet wat nu de oplossing is) werkt het weer een tijdje en dan valt het weg. Dat aan- en uitvinken heb ik ook een keer gedaan terwijl ik bezig was en toen kwam het schrem tevoorschijn om te kiezen voor downloaden. Vandaag mijn "gedachtenkronkel".

Mijn problleem wat duidelijker geworden? Hopelijk wel en misschien kun jij mij dichter bij de oplossing brengen. Ik hoor graag weer van je.

Groetend,

Ernst(ig)

Ik heb nou tig keer je vraag gelezen maar ik kom er niet uit, sorry anderen misschien???:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan