doelmap automatisch openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
182
als ik iets van internet heb gedownload gaat het na het scannen niet automatisch naar een doelmap op een andere computer gaat dat wel hoe krijg ik dat op deze pc ook ingesteld ?
 
waar stopt deze zin??
Ik begrijp je niet helemaal.
wat downloaden
wat andere computer
wie is doelmap
 
Dit soort problemen kunnen worden veroorzaakt door software, een oude bekende hiermee is FileZilla (ftp server)..

Normaal moet Windows je laten kiezen waar je de bestanden wil opslaan en zal deze map herinneren voor de volgende keer.. Als je weet wanneer dit het eerst is gebeurt kan je misschien nog terug met systeem herstel.

Probeer anders eens IE opnieuw te installeren..

start uitvoeren en kopieer/plak

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\IE.inf

nu wordt je geprompt voor xp sp2 cd als je die niet hebt ga dan met die prompt naar

C:\Windows\ServicePackFiles\i386

en klik het daar aanwezige bestand en klik ok en leg daarna de xp installatie disk in en ga verder met IE te installeren..

Als hij klaar is Rebooten..

:)
 
pecoz zei:
Als ik iets van internet heb gedownload, gaat het na het scannen niet automatisch naar een doelmap.
Op een andere computer gaat dat wel ?, hoe krijg ik dat op deze(?) pc ook ingesteld ?

Kijk leest een stuk prettiger zo, gewoon gezellig puzzelen :evil:

oke de zin is knap, het antwoord van ZipPe is imo nog knapper, dat jij dat uit die zin haalt:confused:
 
freubel zei:
Kijk leest een stuk prettiger zo, gewoon gezellig puzzelen :evil:

oke de zin is knap, het antwoord van ZipPe is imo nog knapper, dat jij dat uit die zin haalt:confused:

Gewoon, met een beetje geluk en tussen de regels door, <strike> dat scannen is normaal doet de AV is overbodige info, ok.. </strike> "De doelmap niet automatisch" lees ik als het niet onthouden van de ingestelde map of zoiets..

En bij het niet onthouden van instellingen is het meestal afdoende om IE er opnieuw op te zetten als SR niet werkt..

c065.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan