Doelmap veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans164

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Berichten
101
Ik heb het probleem met Vista, dat als ik een camera of ander apparaat aansluit dat hij altijd de bestanden kopiert naar een bepaalde schijf, hoe kan ik dat veranderen ?? zodat hij dus in een door mij bepaalde doelmap komt..

Gr. Frans
 
Wat bedoel je nou ... :confused: SCHIJF of MAP.

Ik denk dat je bedoelt dat er standaard een bepaalde MAP wordt gekozen.
Welke map is dat eigenlijk?
Als je voor het transporteren van je foto's en of video's software hebt geïnstalleerd die bij het toestel hoort, dan moet je dat in dat programma regelen.
 
I bedoel dit : Ik heb dus een camera, die sluit ik aan op de pc, dan vraagt hij of ik :
Map openen en bestanden weergeven
Wizard afbeeldingen binnenhalen ofzo ( niet precies maar wel zoiets )
Als ik de 2e optie kies dus binnenhalen via wizard kon ik altijd met xp in die wizard de doelmap en natuurlijk ook de doelschijf bepalen,nu haat hij ze automatisch binnen, maar aangezien ik de foto's op een heel andere schijf en dus ook een andere map wil hebben, moet ik iets wijzigen, Dat moet gewoon zonder software van de camera kunnen, maar ik kan er niet uitkomen hoe ik die doelmap en de doelschijf verander..
Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Gr Frans
 
Nou en of het duidelijker is.
Je gebruikt gewoon de standaardmethode om foto's te importeren

Zodra je dat venster krijgt kan je gelijk al een vinkje zetten bij 'Deze bewerking altijd voor afbeeldingen uitvoeren'
Wanneer je nu op de optie 'Foto's importeren' klikt, kom je in het volgende venster (zie bijlage) met een link 'Opties' waar je alles kunt regelen.
 

Bijlagen

  • Opties.jpg
    Opties.jpg
    15,2 KB · Weergaven: 38
Ah prachtig!! bedankt,,

Ik heb vista nog niet zo lang en ben dus alles nog een beetje aan het uitvogelen.

Gr. Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan