Hallo allemaal,
Ik probeer om voor elkaar te krijgen dat de opbrengst verkopen van voor het verstrekken van een korting gelijk te stellen aan de opbrengst verkopen na het verstrekken van een korting. Als volgt:
De totale opbrengt wordt berekend door het aantal verkopen maal de verkoopprijs.
De verkoopprijs wordt met 30% verlaagd (bijv.) en ik begin bij 0 verkopen.
Nu dacht ik zelf aan een loop met een if functie erachter in VBA, iets als:
doloop If opbrengstvoor > opbrengstna
then verkopenna +1
else endsub
Nu is het probleem niet zozeer dat me deze VBA code niet gaat lukken, maar ik vroeg me af of dit uberhaupt ging werken, en waar ik het moet neerzetten. Gaat dit lukken als ik het achter de codes van mijn "run query" en "run report" plak in mijn furmulier?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Peter
Ik probeer om voor elkaar te krijgen dat de opbrengst verkopen van voor het verstrekken van een korting gelijk te stellen aan de opbrengst verkopen na het verstrekken van een korting. Als volgt:
De totale opbrengt wordt berekend door het aantal verkopen maal de verkoopprijs.
De verkoopprijs wordt met 30% verlaagd (bijv.) en ik begin bij 0 verkopen.
Nu dacht ik zelf aan een loop met een if functie erachter in VBA, iets als:
doloop If opbrengstvoor > opbrengstna
then verkopenna +1
else endsub
Nu is het probleem niet zozeer dat me deze VBA code niet gaat lukken, maar ik vroeg me af of dit uberhaupt ging werken, en waar ik het moet neerzetten. Gaat dit lukken als ik het achter de codes van mijn "run query" en "run report" plak in mijn furmulier?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Peter