• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Doelzoeken toevoegen aan werkbalk, maar hoe??

Status
Niet open voor verdere reacties.

KweeniE

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2002
Ik zit met een probleempje. Normaal kunnen functies toegevoegd worden aan de werkbalk. Doelzoeken staat er namelijk niet bij onder 'Extra'. Als ik dan via Aanpassen - tab Opdrachten - Opdrachten opnieuw schikken - en dan toevoegen bij 'Extra' dan staat er nergens Doelzoeken??!!?! Wel talloze andere die ik kan toevoegen als Onderzoeken, Werkmap delen, Scenariobeheer etc. maar niet Doelzoeken, weet iemand hoe ik dit alsnog kan gebruiken, want het is wel een handige functie.

Alvast heel erg bedankt!

Die optie vind je via het menu Beeld > Werkbalken > Formules controleren.

Daar staat 'ie helaas ook niet tussen, in bijlage wat daar tussen staat.

Bijlagen

• excel.JPG
    excel.JPG
    87,1 KB · Weergaven: 148
Cor, dat is denk ik de vraag niet. Je kunt je iconbar customizen. TS zoekt een mogelijkheid om het doelzoeken als een icoontje in de menubar toe te voegen.

Ron

Inderdaad, ik kan hem dus ook echt nergens vinden of toepassen. Hij lijkt verdwenen.

Volgens verschillende posts op het internet is het alleen mogelijk indien je een korte macro schrijft en die macro aan een button toekent. Blijkbaar een bekend probleem met deze versie. Afgezien van deze workaround heb ik geen makkelijkere oplossing kunnen vinden

De functie 'Doelzoeken' zit bij mij onder Menu Extra.

Edit: bij de TS dus niet.

Laatst bewerkt:
Kun je hem niet gewoon aanvinken bij invoegtoepassingen?

groet, Romé

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan