doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
vorige week vond ik een 265 mb ram geheugen , dus ik dacht die zet ik er even in.
daarna deed hij niks meer starte niet op etc, ik haal de 265 kaartje eruit en mijn computer doet nog steeds niks

kan iemand mij helpen?

Bios al geresset?
Kabels goed nagekeken van de voeding?

ja alles al gedaan ook gereset batterij op de moederbord er uit gehad alles

en dat is ?? stroom er af en de batterij , zo ja al gedaan

stroom eraf, batterijtje mag je gerust laten zitten, van zodra stroom eraf is de powerknop van je pc een minuutje ingedrukt houden, stroom terug aansluiten en opnieuw proberen.

Als het nog steeds niet werkt, kan je het 'niets' doen dan eens wat meer specifiëren, evenals de overige specificaties van je pc. (+ fabrikant als je hem in z'n geheel hebt gekocht)

Heb je alle connectors goed nagekeken of die juist bevestigd waren.
Probeer anders eens een andere voeding.
Verwijder ontkoppel alle hardware zoals harddisk en andere drives, laat alleen geheugen en videokaart gemonteerd zitten en stat dan eens op kij dan of die in de bios komt.
Doet die het dan nog niet probeer anders eens een andere voeding.
Nog gee resultaat dan is je moederbord defect.

stroom eraf, batterijtje mag je gerust laten zitten, van zodra stroom eraf is de powerknop van je pc een minuutje ingedrukt houden, stroom terug aansluiten en opnieuw proberen.

Als het nog steeds niet werkt, kan je het 'niets' doen dan eens wat meer specifiëren, evenals de overige specificaties van je pc. (+ fabrikant als je hem in z'n geheel hebt gekocht)
helaas hij deed niks en het is een ASrock ge-pro-m2, maar de fabrikant weet ik niet

Fabrikant is Asrock.

Als je alles het af gekoppeld en ook nieuwe voeding hebt geprobeerd dan reken er maar op dat je moederbord defect is.

Fabrikant is Asrock.

Als je alles het af gekoppeld en ook nieuwe voeding hebt geprobeerd dan reken er maar op dat je moederbord defect is.

oke helaas hij is dan kapot:( dat gaat me geld kosten:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan