Dokken in OneNote

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matta87

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2013
Gezocht: OneNote Expert..

Ik heb een probleem met het "dokken op bureaublad" bij het programma OneNote.
Ik gebruik dit programma om colleges (afbeeldingen/slides) uit Powerpoint over te nemen.

Voorheen kwamen beide programma's keurig naast elkaar te staan op één scherm (zoals het "dokken" bedoeld is).
Nu komen beide schermen onder elkaar te staan, hierbij zijn de afbeeldingen/slides nauwelijks meer te lezen.

Weet iemand hoe ik beide schermen weer naast elkaar kan zetten?

Ik zou graag een screenshot willen posten om het duidelijker weer te geven, via welke site kan ik dat het beste doen?

Bij voorbaat dank!!

Het gaat trouwens om een originele versie: Microsoft OneNote 2010.
En nee, ik heb geen flauw idee hoe ik of mijn computer het voor elkaar heeft gekregen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft niemand een oplossing? Misschien iemand een suggestie waar ik deze vraag elders neer kan leggen?
Heb het al geprobeerd bij de customer service van het product maar daar loopt de website steeds vast..

Hebben ze geen telefoon meer bij Microsoft?

"Thanks for waiting :) To set your expectation, Microsoft Answer Desk is a paid support service. However, we will try basic steps first without the $99-charge, but if the issue requires advance troubleshooting you might need to sign up to our Premium Software Support."

Dat is het antwoord van Microsoft, en nee bellen is tegenwoordig niet meer van de orde. Je krijgt zo'n chat programma. Ik ben benieuwd of er iets van een oplossing gestuurd word naar mijn mail adres.

99 dollar waar halen ze het vandaan..

Oplossing: d.m.v. de buitenrand van het venster te dubbelklikken en ingedrukt te houden, kun je het naar de zijkanten van je beeldscherm slepen.
Heel simpel dus, ben er gelukkig ook uiteindelijk zelf achter gekomen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan