dolby surround schakelaar kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hoi,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb op de computer een dolby surround systeem die werkt met een volume schakelaar. Dus de boxen zet je aan met deze controler (niet draadloos) en daar regel je ook het volume (ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd).

Nu is deze schakelaar kapot, het lampje brand niet meer en geen geluid. De boxen werken dus vind ik het eigenlijk nogal zonde om nieuwe te kopen enkel omdat de schakelaar het niet doet. Is er een manier om minimaal een van mijn boxen direct aan te sluiten zodat ik in ieder geval geluid heb en normaal een film kan kijken?

De boxen hebben een rode en zwarte draad die je op de subwoofer moest zetten.

Alvast bedankt!

Martijn

Bedankt voor het antwoord. Op het moment is het probleem min of meer opgelost. Ik heb met een schroevendraaier wat plastic bij de aan- en uitknop weggehaald en omhoog geduwd. Net zolang todat er een redelijke opening kwam (wat me wel een snee in mijn palm heeft opgeleverd:p ). Daarna met de schroevendraaier in het binnenste wat rond gedraaid met een mp3 file draaiend en buiten mijn verwacht hoorde ik opeens muziek.

Daarna nog wat geexperimenteerd totdat het geluid bleef. Niet echt een superoplossing maar het werkt weer. Nu schakel ik wel de boxen uit op de aan- en uitknop op de subwoofer want een brand willen we natuurlijk niet:thumb:

Bedankt voor de informatie want dat is altijd handig te weten:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan