• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dollarteken ipv euroteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pingwing

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2000
Hallo allemaal!

In mijn Excel staat in de werkbalk bij valutanotatie een $ in plaats van een €. De standaardinstelling staat dus op dollar. Het euroteken kan wel gebruikt worden, maar dan moet per cel apart de notatie aangepast worden. Erg vervelend en tijdrovend!

Kan de standaard instelling worden omgezet naar euro ipv dollar? En zo ja...kan iemand me uitleggen hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt!

Groeten,
Pingwing

Heb je de nederlandse of een andere taalversie?

Want met mijn office 2003 NL heb ik standaard de €

De menu's e.d. zijn gewoon in het Nederlands, maar de Help-functies in het Engels. Op mijn eigen computer heb ik alles Nederlands en idd ook een € staan.

De vraag gata over de PC van mijn vader en ik vermoed dus dat daar idd een buitenlandse versie op zit.

Waar kan ik nakijken of dit ook echt zo is?

Ga naar start, configuratiescherm, kies dan landinstelling. Hier staat welke valuta je moet gebruiken voor alle programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan