domain doorsturen met een a record?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
hallo,

Ik heb een website met dns manager daar kan ik a record / cname en nog een anatal records.

maar mijn probleem:

ik heb een website start.timware.eu gemaakt op blogger maar als je typt www.start.timware.eu dan linkt dat naar niks is er een site waar ik invul ik wil dat www.start.timware.eu doorstuurt naar start.timware.eu en dat ik een a record krijgt en die bij men dns invul op www.games.timware.eu dat die doorstuurt? of kan dit gewoon met een cname nu heb ik www.games.timware.eu met een cname naar games.timware.eu omgeleid maar ik weet neit of dit werkt hij doet het in ieder geval NOG neit

is de server off line? ik kom bij een google 404 eror, of een " page bestaat niet" error

dat zeg ik juist de http://www.start.timware.eu/ die linkt naar NIKS maar ik wil dat die naar start.timware.eu gaat die doet het (bij mij dan) wel is er een site ofzo of een record die dit kan doen?

wat voor een record? wand als ik een cname doe dan linkt die naar google maar die geeft een error, maar ik heb het nu met 500 omwegen gedaan ik heb een site waar ik een oud domain winlux.tk (gratis domain) heb en daar heb ik een subdomain www.start.winlux.tk gemaakt en dan die met een URL foward naar start.timware.eu en dan een cname van die www.start.timware.eu naar www.start.winlux.tk en die linkt em weer door het werkt dus maar wel een heel gedoe :D

ja, dat klopt MAAR het is op blogger gehost. die doet een beetje moeilijk dat is het probleem juist als ik een Cname doe naar start.timware.eu van www.start.timwaer.eu dan geeft die een google 040 (error) pagina, dus dat werkt niet goed :( ik had het opgelost MAAR de site met welke ik dat deed is nu Down :( ((( dus ik ben weer terug bij niks :D

Voor de duidelijkheid daar kan je DENK IK ook wat mee de dns is Cloudflare die hebben een page rules ofzo , maar ik weet niet helemaal hoe het werkt. dan kan je ook doorsturen maar ik snap er NIKS van

Dns wat ik nu heb op www.timware.eu:

helpmij.jpg

Records die ik kan gebruiken met cloudflare:

A record
Cname
mx record
Txt record
spf (geen idee wat het is )
AAAA record (ip6 denk ik)
NS (nameserver denk ik)
SRV (gebruik ik voor minecraft server)
LOC (geeeen ideee)

Laatst bewerkt:
Owke, wij hebben een totaal andere layout van DNS, maar ik zou het als volgt doen:

A-record aanmaken:
Name: www.start.timwaer.eu
Value: Points to 216.239.32.21 (neem aan dat dit je blogger is)

Ik moet wel bekennen dat ik geen ervaring heb met CloudFlare. Sorry...

Je hebt ook wel je blog goed gepublished? Lees hoe...

Laatst bewerkt:
als ik het a record naar die van blogger doe dan krijg je de google error pagina wand met de naam www.timware.eu staat er in blogger timware.eu doorsturen naar www.timware.eu dat werkt maar met een subdomain dus start.timware.eu geeft blogger alleen timware.eu doorsturen naar start.timware.eu en dat wil ik niet! (zie screenshot)

Untitled.jpg

dus als ik dat a record doe geeft het een google error

Deze:

test.png

dus dat werkt niet... dat heb ik al geprobeerd vandaar dat ik hier een tropic heb gemaakt.. ik om er niet uit :D

ja, ik heb em Goed gepubliseerd wand alles werkt ik wil alleen een URL forwarding van www. naar de root naam is er geen site die dit kan? bijvoorbeeld dat ik een ip van hun site invul 192.385.39.bla.bla en dan dat als een a record en dat dat het doorstuurd is er een Service als dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan